انجام ۱۳ عملیات اطفای حریق و امدادرسانی در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به جدال آتش‌نشانان این کلان‌شهر در گرمای جانسوز شعله‌های آتش و گرمای تابستان، گفت: ۱۳ عملیات اطفای حریق و امدادرسانی در ۲۴ ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان اهواز انجام شد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آمادگی داریم مواردی که در هر نقطه از کلان‌شهر اهواز رخ می‌دهند را مهار کنیم و با جدیت تمام پای کار باشیم.

وی با بیان اینکه ۱۳ عملیات اطفای حریق و امدادرسانی در ۲۴ ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان اهواز انجام شد، افزود: حریق منزل مسکونی به علت اتصالی برق سیم‌کشی کولر، حریق هتل پارس به علت اتصالی برق در سیستم اعلام حریق، حریق منزل مسکونی دیگر به علت اتصالی در کنتور برق با به موقع رسیدن آتش نشانان اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: عملیات‌های مهار حریق منزل مسکونی به علت اتصالی در کنتور برق در منطقه سپیدار اتفاق افتاده بود که توسط آتش‌نشانان مهار شد.

وی با اشاره به حریق‌های اتفاق افتاده و مهار به موقع آنها در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: حریق منزل مسکونی به علت اتصالی در جعبه برق در خیابان سلمان فارسی، حریق خودرو به علت آتش گرفتن ضایعات اطراف آن در منطقه کمپلو، حریق منزل مسکونی دیگر به علت بی احتیاطی در روشن گذاشتن منقل توسط آتش نشانان مهار شد.

قنبری گفت: آتش نشانان در عملیات نجات افراد محبوس در منزل مسکونی و کابین آسانسور در مناطق یوسفی، کیانپارس و پادادشهر شهروندان را نجات دادند.

کد خبر 591721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.