هماهنگی با دفتر تبلیغات اسلامی در جهت ارتقای فرهنگ دینی دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به عنوان متولیان آموزش و پرورش استان باید با دفتر تبلیغات اسلامی برای تربیت دینی و ارتقای فرهنگ دینی دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها هماهنگ شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی _امروز پنجشنبه ششم مردادماه_ در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت تبلیغ» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: معتقد هستیم که اسلام بالاترین دین بوده و والاتر از اسلام وجود ندارد.

وی ادامه داد: مردم باید از نمایشگاه روایت تبلیغ و نمایشگاه‌های مشابه بازدید کنند و مبانی دینی و نوع تربیت دینی برای آن‌ها معرفی شود تا به خوبی به دین پی ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در این نمایشگاه بخشی از جلوه‌های تعالی دینی معرفی شده است، از این رو به عنوان متولیان آموزش و پرورش استان باید با دفتر تبلیغات اسلامی برای تربیت دینی و ارتقای فرهنگی دینی دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها هماهنگ شویم.

وی با بیان اینکه معلمان نیز می‌توانند از این فرصت در راستای ترویج دین مبین اسلام و ارتباط‌گیری با کودکان، نوجوانان و جوانان استفاده کنند، اضافه کرد: برای مجموعه دانشگاه فرهنگیان که به تعبیری معلمان آینده هستند با دفتر تبلیغات اسلامی در این راستا برنامه‌ریزی شود.

ابراهیمی افزود: تعاملی که بین آموزش و پرورش و دفتر تبلیغات اسلامی ایجاد خواهد شد نویدبخش آینده روشن در راستای ترویج فرهنگ دین مبین اسلام است. در جامعه‌ای که زندگی می‌کنیم نیازمند توجه بیشتر به دین و آموزه‌های دینی و تربیت دینی هستیم.

کد خبر 591685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.