مشکلات رسیدگی به پرونده‌های مجتمع قضایی آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی رفع می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در جریان بازدید از مجتمع قضایی «آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی» و گفت‌وگو با مراجعان در جریان نحوه رسیدگی‌ها و میزان رضایت آنان قرار گرفت و دستوراتی جهت رفع مشکلات صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از میزان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری در ادامه بازدیدهای سرزده همراه با معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان به مجتمع قضائی «آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی» رفت.

وی در جریان این بازدید سرزده با حضور در شعب و گفت‌وگو با کارکنان و قضات در جریان مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت.

نبود تطابق پست سازمانی و ابلاغ داخلی، نبود برخی امکانات و کمبود نیروی انسانی از مهمترین مشکلاتی بود که رئیس کل دادگستری استان دستورات لازم جهت رفع آنها را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در جریان بازدید از مجتمع قضائی «آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی» با چند نفر از مراجعان گفت‌وگو کرد و در جریان نحوه رسیدگی‌ها و میزان رضایتمندی آنان قرار گرفت و دستوراتی جهت رفع مشکلات صادر کرد.

مجتمع قضائی «آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی» اسفندماه سال گذشته با توجه به کافی نبودن فضای اداری دستگاه قضائی در مرکز استان اصفهان و برای ارائه خدمات شایسته به مراجعان و تکریم ارباب‌رجوع و کارکنان قضائی و اداری با استقرار ۱۲ شعبه عمومی حقوقی افتتاح شد.

کد خبر 591621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.