طرح «علمداران خدمت» تا پایان اربعین حسینی تداوم دارد

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار قم گفت: طرح «علمداران خدمت» هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم در قم آغاز شده است و تا پایان اربعین حسینی در این کلان‌شهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در حاشیه آغاز طرح علمداران خدمت و آئین سیاه‌پوشانی شهر، اظهار کرد: در این طرح و عملیات، آئین سیاه‌پوشانی و فضاسازی محیطی، عملیات تنظیف و پاک‌سازی مساجد و حسینیه و بازدیدهای ایمنی محافل عزاداری انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری قم با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌ها تلاش می‌کند تا خدمات مطلوب و قابل قبولی به عزاداران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (س) ارائه کند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار قم با اشاره به بازدید عوامل سازمان آتش‌نشانی قم از مواکب، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی و مساجد، افزود: در قالب این بازدیدها دستورالعمل‌های ایمنی ابلاغ و نسبت به موارد ضد ایمنی هشدار داده شده است.

وی با تأکید بر آغاز سیاه‌پوشانی و فضاسازی مناطق هشت‌گانه شهری، تصریح کرد: علاوه بر آماده‌باش عوامل خدمات شهری، ماشین‌آلات سازمان آتش‌نشانی و مدیریت پسماند نیز بی‌وقفه مشغول خدمات‌رسانی به عزاداران خواهند بود.

اصفهانیان‌مقدم گفت: طرح «علمداران خدمت» هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم در قم آغاز شده است و تا پایان اربعین حسینی در این کلان‌شهر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 591610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.