اجرای طرح پژوهشی فعالیت‌های ورزشی سلامت‌محور در اصفهان

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از آغاز به کار طرح پژوهشی پیرامون فعالیت‌های ورزشی سلامت‌محور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان بعیدی درباره اجرای طرح پژوهشی پیرامون فعالیت‌های ورزشی سلامت‌محور اظهار کرد: این طرح در راستای شناسایی موانعی که بر سر حضور مردم در ورزش سلامت‌محور وجود دارد، انجام می‌شود که براساس آن، کلیه پژوهش‌های ۱۰ سال گذشته با محوریت شناسایی شاخص‌ها، دلایل و موانع مشارکت شهروندان در این نوع از فعالیت‌های ورزشی گردآوری خواهد شد.

وی افزود: به دنبال انجام این طرح پژوهشی قرار است راهکارهای افزایش انگیزه برای حضور شهروندان در فعالیت‌های ورزشی سلامت‌محور و برنامه‌ریزی برای بهبود آن انجام شود.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بررسی میزان تأثیر برنامه‌های ورزشی مانند کوه‌گشت‌ها، همایش‌های پیاده‌روی و برنامه‌های خانوادگی که در حوزه ورزش همگانی هستند در جریان این طرح پژوهشی صورت می‌گیرد و پس از بررسی میزان مشارکت، راه‌های ارتقای کیفیت این برنامه‌ها نیز بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: پایداری حضور شهروندان در فعالیت‌های ورزشی سلامت‌محور از نکات مهمی بوده که در این پژوهش قرار است به آن پرداخته شود تا راهکارهای حضور منظم شهروندان برای تأثیرگذاری بیشتر فعالیت‌های ورزشی براساس این طرح پژوهشی به دست بیاید.

بعیدی خاطرنشان کرد: این طرح پژوهشی با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و معاونت برنامه‌ریزی و پژوهش شهرداری اصفهان در حال انجام است.

کد خبر 591594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.