رونالدو تصمیم نهایی را گرفت!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن، خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

تایمز:

* کریستیانو رونالدو همچنان قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات منچستریونایتد را ترک کند تا بتواند در این فصل لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

* جورج فورد پس از انجام عمل جراحی بخاطر پارگی تاندون آشیل که در فینال لیگ برتر گالاگر در فصل گذشته آسیب دیده بود، امسال برای باشگاه جدیدش "سیل شارکز" بازی نخواهد کرد

دیلی میرر:

* کریستین اریکسن، هافبک جدید منچستریونایتد، در اولین بازی دوستانه پیش فصل خود، در مقابل چشمان کریستیانو رونالدو، نمایش خوبی ارائه داد.

* گفته می‌شود که فرنکی دی یونگ به هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا گفته است که با وجود تلاش‌های بی وقفه منچستریونایتد، قصد ندارد تابستان امسال کاتالونیا را ترک کند.

* به نظر می‌رسد خرج‌های ۱۰۰ میلیون پوندی و باورنکردنی ناتینگهام فارست همچنان ادامه خواهد داشت زیرا آن‌ها مورگان گیبز وایت را هدف قرار داده‌اند.

گاردین:

* بارسلونا پس از توافق بر سر مبلغ ۵۰ میلیون یورویی با سویا برای جذب مدافع فرانسوی، به شکست چلسی برای جذب ژول کُنده نزدیک است.

* به هواداران خانم منچستر سیتی در فصل آینده یک "روسری هوشمند" ارائه می‌شود، یک فناوری در آن به کار رفته که حسگر بیومتریک را در پارچه ادغام می‌کند تا داده‌های احساسی، فیزیولوژیکی و حرکتی را نظارت کند.

دیلی میل:

* کریستیانو رونالدو روز سه‌شنبه به همراه ای جنت خود خورخه مندز به منچستریونایتد بازگشت و به باشگاه اطلاع داد که می‌خواهد از قراردادش با آن‌ها صرف‌نظر کند تا او را برای پیوستن به یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا، آزاد کند.

* به داوران لیگ فوتبال انگلیس گفته می‌شود که برای هر خطا سوت نزنند، اتلاف وقت را کاهش دهند و اطمینان حاصل کنند که رفتار بازیکنان از حد مجاز پیش از فصل جدید، فراتر نمی‌رود.

* ناتینگهام فارست همچنان در جستجوی یک هافبک دیگر برای تقویت تیم خود در لیگ برتر است و ویلیام کاروالیو، ستاره رئال بتیس در صدر فهرست چهار نفره مدنظر، قرار دارد.

* بوردو، قهرمان سابق لیگ یک فرانسه، سه روز مانده به شروع فصل جدید، پس از سقوط به رده سوم به دلیل تخلفات مالی، دوباره به لیگ دسته دوم فرانسه بازگشت.

دیلی اکسپرس:

* منچستر یونایتد، بنجامین سسکو را در دیداری دوستانه پیش فصل مقابل لیورپول در عصر چهارشنبه توجیه کرد که باید در این تیم بماند. این درحالی است که او با تیم‌های برتر اروپا ارتباط برقرار کرده است.

* علی‌رغم اینکه ژوزه مورینیو از او خواسته است در رم بماند، اما ظاهراً تاتنهام برای جذب نیکولو زانیولو، دست به کار شده است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی می‌تواند دنزل دامفریز، مدافع کناری اینترمیلان را با مبلغی نزدیک به ۳۳.۶ میلیون پوند به خدمت بگیرد.

* روبرتو فیرمینو ستاره لیورپول در آستانه انتقال به یوونتوس است که می‌تواند عواقبی برای منچستریونایتد و چلسی داشته باشد، چراکه آنها هم به ستاره آن فیلدی‌ها علاقه دارند.

* گزارش شده است که پرسنل کیمپمبه، مدافع پاری سن ژرمن تصمیم به ترک این باشگاه گرفته است، این درحالی است که چلسی به جذب او علاقه دارد.

سان:

* سارقان، خانواده جورجیا استنوی، ستاره تیم فوتبال زنان انگلیس را هدف قرار دادند، در حالی که آنها در حال تماشای کمک او به انگلیس برای رسیدن به فینال یورو بودند.

* هواداران اتلتیکو مادرید در یک بازی تدارکاتی بنر ضد کریستیانو رونالدو را منتشر کردند. آنها مخالف حضور احتمالی رونالدو در تیمشان هستند.

* نیوکاسل یک وام ۱۴۰ میلیون پوندی برای تأمین هزینه نقل و انتقالات تیم ادی هاو، درخواست داده است.

* جک گریلیش اعتراف کرده است که روزهای اولیه حضورش در منچسترسیتی در تابستان گذشته، بسیار سخت بوده است.

* گرت بیل و آرون رمزی نگران هستند که ولزی‌ها قرارداد خود را با رابرت پیج به عنوان سرمربی، پس از جام جهانی، تمدید نکنند.

* پابلو ماری، مدافع میانی آرسنال، ممکن است به فنرباغچه برود، چراکه این مدافع می‌خواهد دوباره با سرمربی، خورخه ژسوس" کار کند.

* منچستریونایتد تاریک کاریچ دروازه بان ۱۶ ساله بوسنیایی را در آکادمی خود آزمایش خواهد کرد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال پس از تنبیه "عمری هاچینسون" و "متئو گوندوزی"، قصد فروش آنها را دارد و هزینه‌هایی را هم را در نظر گرفته است.

* گفته می‌شود که آرسنال با منچسترسیتی در رقابت برای جذب الکس گریمالدو از بنفیکا قرار گرفته است.

دیلی استار:

* به نظر می‌رسد چلسی در تابستان امسال با وجود علاقه به هر دو بازیکن، از هرگونه تلاش بارسلونا برای جذب سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو جلوگیری کند.

دیلی رکورد:

* باشگاه بلژیکی "یونیون سن ژیلواز" در تلاش است تا پس از رد کردن بازیکنان فریبکار که طرح‌های عضویت در "ژوپیلر پرو لیگ" را انجام می‌دهند، مانع از خرید بلیت‌های دیدار خانگی برای اولین بازی حساس مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در بلژیک توسط طرفداران رنجرز شود.

سان اسکاتلند:

* ران گوردون، مالک باشگاه هیبز، رنجرز را به دلیل پیشرفت فوتبال اسکاتلند "بیش از هر باشگاه دیگری" تحسین کرده است.

* پس از اینکه بازیکن ولزی جدایی اش از سیتی را تأیید کرد، جیووانی فن برونکهورست قرار است سری باولی را به کادر پشتیبانی خود در تیم گلاسگو رنجرز اضافه کند.

* سران تیم فوتبال "سنت جانستون" مدافع تیم خود، "دن کلیری" را پس از اینکه از قراردادش تمام شد برای بازگشت به ایرلند آزاد کردند

کد خبر 591590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.