لزوم احیای پارک آبی آزادگان در تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجموعه آبی پارک آزادگان به‌دلیل فرسودگی تاسیسات تعطیل است و برای اینکه دوباره در اختیار شهروندان قرار گیرد، نیاز به احیا دارد.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پارک آبی آزادگان چند سالی است متروکه مانده است و در دسترس شهروندان قرار ندارد؛ این پارک آبی از مجموعه‌هایی است که در اختیار سازمان ورزش شهرداری تهران قرار دارد.

وی ادامه داد: پارک آبی آزادگان از نخستین مجموعه‌های ورزشی بوده که در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و باید در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این مجموعه ورزشی-تفریحی بوده و سال‌ها است که از آن استفاده نمی‌شود و سازمان ورزش شهرداری تهران در تلاش است تا این مجموعه را احیا کند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در طرح‌های اجرایی مدیریت شهری، افزود: می‌توان با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مجموعه ورزشی-تفریحی پارک آبی آزادگان را احیا کرد تا دوباره شاهد خدمات‌رسانی این مجموعه به شهروندان باشیم.

نادعلی تصریح کرد: امیدواریم با رفع موانع حقوقی، بار دیگر این مجموعه فعالیت خود را آغاز کند.

وی با اشاره به علت تعطیلی مجموعه پارک آبی آزادگان، اضافه کرد: فرسودگی تأسیسات این مجموعه یکی از دلایل تعطیلی پارک آبی آزادگان است که قابلیت رسیدگی دارد و با طراحی جدید می‌تواند آغاز به کار کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، این توقع را از سازمان ورزش شهرداری تهران داریم که هر چه سریع‌تر نسبت به آغاز به فعالیت این مجموعه اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 591575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.