آغاز رایزنی‌های شورای شهر لستر در مورد خدمات آینده بی‌خانمانی

شورای شهر لستر از مردم خواسته است تا نظرات خود را در مورد خدمات بی‌خانمانی در سراسر شهر ارائه دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر لستر با برگزاری یک رایزنی عمومی از مردم خواست تا نظرات خود را در مورد خدمات بی‌خانمانی و کارتن‌خوابی در سراسر شهر ارائه دهند. شورا موظف است که هر پنج سال یک‌بار برای خدمات خود در این بخش استراتژی جدیدی ترسیم کند و با برگزاری رایزنی‌های عمومی این فرصت را به مردم می‌دهد تا در مورد چالش‌های مقابله با بی‌خانمانی و حمایت‌های موجود از بی‌خانمان‌ها، همچنین پیشنهاد برای بهبود این خدمات در آینده نظرات خود را بیان کنند.

شورای شهر لستر برای مشارکت مردم در این رایزنی بازه زمانی بیست‌وپنجم جولای تا ششم سپتامبر را تعیین کرد، چرا که لازم است شورا بداند مردم در مورد خدمات موجود چه احساسی دارند، از نظر آن‌ها چه چیزی می‌تواند بهبود یابد و به زعم آن‌ها چگونه می‌توان با ارائه خدمات مؤثرتر از برخی از آسیب‌پذیرترین افراد شهر محافظت کرد.

استراتژی فعلی شورا در زمینه بی‌خانمانی بر پیشگیری از بی‌خانمانی، شکستن چرخه بی‌خانمانی و ارائه پشتیبانی و خدمات به‌گونه‌ای متمرکز است که هیچکس نیازی به کارتن‌خوابی در لستر نداشته باشد. این استراتژی شامل همکاری با طیف وسیعی از سازمان‌ها از جمله خیریه‌ها و گروه‌های داوطلبانه، برای فراهم کردن محل اقامت موقت، تیم‌های امدادرسانی و کمک به تأمین امنیت و نگهداری اقامتگاه‌های طولانی‌مدت است.

عضو شورای شهر لستر در زمینه امور مسکن گفت: «ارائه خدمات مؤثر به بی‌خانمان‌ها در سراسر شهر کاری نیست که یک سازمان به‌تنهایی بتواند از پس آن برآید و مستلزم همکاری نزدیک با گروه‌های مذهبی، خدمات داوطلبانه و بخش خصوصی است. شورا باید استراتژی بعدی بی‌خانمانی خود را در زمانی ترسیم کند که مردم با چالش‌های بزرگ ناشی از بحران هزینه زندگی و کاهش مداوم بودجه‌های دولتی مواجه هستند که این مسأله باعث می‌شود بودجه بیشتری از خدمات در بخش‌های گوناگون سلب شود. به همین دلیل لازم است در ترسیم برنامه جدید نظرات مردم را جویا شد تا بتوان خدماتی بهتر و مؤثرتر ارائه داد.»

کد خبر 591511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.