برنامه شورای شهر ویکفیلد برای سیستم پارکینگ ارزان‌قیمت

شورای شهر ویکفیلد با طراحی یک سیستم پرداخت آنلاین جدید برای پارکینگ‌های متعلق به خود، هزینه پارک اتومبیل را برای رانندگان پایین آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر ویکفیلد سیستم جدیدی به نام MiPermit را معرفی کرده است که به مردم اجازه می‌دهد بهای پارکینگ خود را با استفاده از نصب یک برنامه آنلاین جدید، از طریق تلفن و پیامک، دسترسی به پورتال MiPermit با استفاده از یک مرورگر وب یا اسکن کردن کد روی کنتورهای نصب‌شده پرداخت کنند. این برنامه جدید جایگزین اپلیکیشن Ringo است که در حال حاضر در پارکینگ‌های شهرداری و سایر محل‌های پارک جاده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر پارکینگ‌های شهرداری، محل‌های پارک کنار جاده‌ها را نیز پوشش می‌دهد.

پرداخت هزینه پارکینگ در MiPermit نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارد و برای پرداخت تنها لازم است که اطلاعاتی هم‌چون شماره پلاک وسیله‌نقلیه را وارد کرد، بااین‌حال در صورت ایجاد حساب کاربری اطلاعات در خود سیستم ثبت و برای استفاده‌های بعدی ذخیره خواهد شد. ثبت‌نام در برنامه یا دانلود اپلیکیشن آن کاملاً رایگان است.

شورای شهر اعلام کرد که سیستم جدید MiPermit هزینه‌ای نصف سیستم قبلی را برای کاربران پارکینگ محاسبه خواهد کرد و در هر استفاده دستورالعمل نحوه استفاده از آن روی ماشین‌های پارک‌شده نمایش داده یا در وب‌سایت شورا به اشتراک گذاشته می‌شود. از سوی دیگر شورا به‌نحوی این برنامه و کنتورهای آن را طراحی کرده است که کاربران در صورت تمایل می‌توانند به جای استفاده از سیستم پرداخت آنلاین، از سکه استفاده کنند.

عضو کابینه شورای ویکفیلد در بخش برنامه‌ریزی و بزرگراه‌ها گفت: «شورا مایل است هزینه‌های ساکنان و بازدیدکنندگان را در هر کجا که ممکن است کاهش دهد و در شرایطی که هزینه‌های زندگی همواره رو به افزایش است، MiPermit یک گام مثبت در دستیابی به این هدف محسوب می‌شود.» وی در ادامه خاطرنشان کرد که بیشتر پارکینگ‌های مرکز شهر و سایر بخش‌های ویکفیلد دو ساعت پارک رایگان ارائه می‌دهند و این یکی دیگر از برنامه‌های شورا در راستای کمک به مردم برای گذران زندگی در این شرایط دشوار است.

کد خبر 591509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.