هوادار ۳ - الخریطیات صفر/ برتری شاگردان الهامی مقابل تیم قطری

تیم فوتبال هوادار تهران در دیداری تدارکاتی مقابل الخریطیات قطر در کشور ترکیه، به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال هوادار تهران در اردوی ترکیه برای فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر آماده می‌شود؛ هوادار در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه، برابر الخریطیات قطر با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

آبی‌وبنفش‌ها در جدالی که امروز چهارشنبه و از ساعت ۱۷ با قضاوت گروه داوری ترکیه‌ای در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی گرین‌پارک کارتپه برگزار گردید، برابر حریف قطری خود به میدان رفتند.

مهرداد طهماسبی، عزت‌الله پورقاز، فریبرز گرامی، امیرحسین پورمحمد، محسن سفیدچقایی، نیما انتظاری، محمد چهارمحالی، سپهر روزی‌طلب، رضا مغانلو، محمدجواد محمدی و ایمان غلامی یازده بازیکن فیکس هوادار در دیدار دوستانه برابر الخریطیات بودند.

دقیقه ۱۰ روی نفوذ محسن سفید چقایی از جناح راست و پس از دفع توپ توسط مدافع قطری، رضا مغانلو نخستین گل هوادار در دیدار برابر الخریطیات را به زیبایی و در حالت تک به تک با گلر حریف به ثبت رساند.

دقیقه ۷۵ روی پاس حسین صادقی، داریوش شجاعیان با یک ضربه شوت با دقت و تماشایی دومین گل هوادار را وارد دروازه یاران پژمان منتظری کرد.

دقیقه ۸۰ سیدمحمد میری از فاصله چهل متری، با یک شوت سرکش و فوق‌العاده سومین گل هوادار در دیدار برابر الخریطیات را به ثمر رساند.

کد خبر 591507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.