لایروبی و پاکسازی رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها در رفسنجان

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر پدیده مانسون و در راستای جلوگیری از بروز حادثه ناشی از جاری شدن سیلاب، دهانه پل‌های سطح شهر که به علت تخلیه خاک و نخاله مسدودشده بود، پاکسازی و لایروبی ‌شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، محمدعارف پوراسدالهی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که موجب وقوع سیلاب در سطح شهر می‌شود، مسدود شدن دهانه پل‌های به علت تخلیه خاک و نخاله و است که در این راستا طی بازدیدهای به عمل آمده، آبراه‌ها و دهانه برخی از پل‌ها که احتمال آب گرفتگی در آنها وجود داشت، شناسایی شد.

وی از آغاز عملیات پاکسازی و لایروبی دهانه پل‌های سطح شهر طی روزهای اخیر خبر داد و افزود: شهرداری رفسنجان با بسیج تمامی امکانات تمهیدات لازم برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر را صورت داده و امیدواریم با تعامل شهروندان بتوانیم در بارش‌های پیش‌رو با اقدامات مناسب شاهد کمترین آب‌گرفتگی در سطح شهر باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر پدیده مانسون و در راستای جلوگیری از بروز حادثه ناشی از جاری شدن سیلاب، دهانه پل‌های سطح شهر که به علت تخلیه خاک و نخاله مسدودشده بود، پاکسازی و لایروبی شد.

کد خبر 591498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.