ابهام در راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر خرم‌آباد

شهردار خرم آباد گفت: مرکز کنترل ترافیکی که می‌تواند برای رفع ترافیک در سطح شهر استفاده شود، هنوز به سرانجام نرسیده است.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نیروی انتظامی پشتوانه محکمی برای مشکلات و معضلات در سطح شهر است و همواره پای کار بوده، اظهار کرد: تعامل و همکاری شهرداری و نیروی انتظامی در سطح شهر موجب رونق و امنیت می‌شود و آسایش‌خاطر همشهریان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک شهر خرم‌آباد می‌تواند به رفع گره‌های ترافیکی شهر کمک کند.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه ایجاد این مرکز تاکنون به سرانجام نرسیده است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که نبود این مرکز در شهر به دنبال دارد، لازم است نیروی انتظامی با همکاری شهرداری برای به سرانجام رسیدن آن تلاش کند.

فتوحی با انتقاد از سلیقه‌ای اجرا شدن طرح جامع ترافیکی در سطح شهر، تصریح کرد: پارک بانوان میدان مادر از لحاظ امنیتی به خصوص بعدازظهرها با مشکل روبه‌رو است که همکاری نیروی انتظامی را در این زمینه می‌طلبد.

وی با بیان اینکه طرح جامع ترافیک در سطح شهر اجرا نشده است، گفت: سال ۹۴ برای اجرای طرح ترافیک با یک شرکت قراردادی منعقد شده تا در طول دو سال این طرح اجرا شود، اما با گذشت بیش از شش سال این طرح هنوز انجام نشده است.

شهردار خرم‌آباد افزود: تنها دو فاز از این طرح انجام شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری فاز چهارم به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 591490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.