رونمایی از برند جدید انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان گفت: انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان ۱۸۶ عضو دارد در حالی که در گذشته ۴۳۳ عضو داشتیم و عضویت‌ها ریزش داشت، با این وجود ۱۶۳ نفر از اصفهان، کاشان و فولادشهر، هریک با داشتن شش عضو بیشترین تعداد اعضای انجمن را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی شیخ‌سجادیه امروز _چهارشنبه پنجم مردادماه_ در مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان، اظهار کرد: حضور فعالان این عرصه در کنار هم به رغم گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی که در صنعت ساختمان وجود دارد و روز به روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه در این گردهمایی با همدلی و ارتباط بیشتر می‌توانیم مشکلات را حل و اطلاعات را به روزرسانی کنیم، افزود: با این ارتباط می‌توانیم از ساختاری که شهر را اداره و قوانین را هر روز سخت‌تر می‌کند، شناخت بیشتری پیدا کنیم تا کارها آسان‌تر شود.

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این گردهمایی از برند جدید انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان رونمایی می‌شود. این برند در یک لگو با سربرگ خلاصه نمی‌شود، بلکه فرصتی است تا مشکلات را شناسایی کنیم و به تقابل با آنها برویم.

شیخ‌سجادیه با بیان اینکه انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان ۱۸۶ عضو دارد در حالی که در گذشته ۴۳۳ عضو داشت و عضویت‌ها ریزش داشته است، گفت: ۱۶۳ عضو از اصفهان و کاشان و فولادشهر هر کدام با داشتن شش عضو بیشترین تعداد اعضای انجمن را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: سال گذشته، عضویت ۱۲ نفر تعلیق شد و ۱۵ عضو جدید نیز به انجمن اضافه شدند در حالی که بسته‌های تشویقی تدوین شده تا اعضایی که تعلیق یا عضویت آنها سلب شده است، به انجمن بازگردند.

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان با بیان اینکه اعضای انجمن باید هوشمندانه‌تر با هم در ارتباط باشند، اضافه کرد: سال گذشته ۱۵ جلسه در هیئت مدیره انجمن و ۱۸ جلسه در کانون سراسری تهران برگزار شد.

شیخ‌سجادیه از اصلاح شیوه‌نامه مجری ذی‌صلاح خبر داد و افزود: در محاسبه طبقات مازاد اختلافاتی وجود داشت که با مطالبه‌گری خوبی که داشتیم اصلاح محاسبه در شهرداری انجام شد.

وی به پروژه نهضت ملی اشاره و تصریح کرد: فراخوانی ارائه شد و ۲۲ شرکت برای حضور اعلام آمادگی کردند که پس از پایش و انصراف تعدادی از شرکت‌ها، ۱۰ شرکت برای حضور در پروژه ساخت یک هزار و هشت واحد مسکونی در بهارستان انتخاب شدند و قراردادها منعقد شد؛ این نهضت برای فولادشهر و فاز دوم بهارستان نیز انجام می‌شود.

دبیر انجمن انبوه سازان استان اصفهان اظهار کرد: انجمن در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، مبلغی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقد به ستاد دیه استان اصفهان تقدیم کرده است.

کد خبر 591474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.