رسانه تعیین کننده حال جامعه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل رسانه را تعیین کننده حال جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ پاسدار ابوالفضل حسین‌دوست در همایش فضای مجازی و رسانه آران و بیدگل که امروز_ چهارشنبه پنجم مردادماه_ در سالن همایش فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد، اظهار کرد: قدرت رسانه کمتر از بمب هسته‌ای نیست و می‌توان به جرأت گفت این ابزار قدرتمند تعیین کننده احوال جامعه است.

وی جوان امروز را پاکیزه دانست و افزود: با وجود بمباران فضای مجازی و قدرت رسانه جوان متدین امروز بسیار جهادگونه در مقابل موج انحراف ایستادگی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رهبری فضای مجازی، خاطرنشان کرد: احوال جامعه و پایه کار به دست جوانی است که در فضای مجازی نقش آفرینی می‌کند.

حسین دوست با تاکید بر آموزش جوانان برای فضای مجازی، اضافه کرد: برای نقش آفرینی در فضای مجازی باید ابتدا این فضا را کامل بشناسیم تا در آن غرق نشویم.

وی با توصیه به فعالان فضای مجازی، تصریح کرد: فعال مجازی، سلیقه‌ای و حزبی کار نمی‌کند و به دنبال سیاه‌نمایی نیست بلکه به تولید محتوای انقلابی برای خدمت به کشور همیشه در حال دفاع است.

به گزارش ایمنا، نخستین همایش فعالان مجازی شهرستان آران و بیدگل با حضور میهمانان ویژه از جمله مجید اسماعیلی کارشناس هنر و رسانه، (داور مسابقه تلویزیونی عصر جدید) و حسن شمشادی (خبرنگار واحد مرکزی خبر و روایتگر اخبار برون مرزی و جبهه مقاومت) با موضوعات فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و چالش‌های فضای مجازی، رسانه و روایت‌سازی در سالن همایش‌های فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 591464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.