رونالدو و اتلتیکو؛ آنتی‌تز ارزش‌ها

در کنار مسئله مالی، یک مشکل بزرگ بر سر راه باشگاه مادریدی برای جذب رونالدو وجود دارد که وضعیت فعلی آنها را تهدید می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو می‌خواهد تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کند، اما بازیکن سابق رئال مادرید در تلاش است تا باشگاهی را پیدا کند که آماده استقبال از او باشد.

باشگاه اتلتیکو مادرید نسبت به جذب رونالدو علاقه محدودی نشان داده و در مقابل حواشی سکوت کرده است. همین سکوت باعث شده تا روز به روز تصور احتمال پیوستن کریس به اتلتیکو قوت بگیرد. با این حال در کنار مسئله مالی، یک مشکل بزرگ باشگاه مادریدی را تهدید می‌کند.

هواداران تقریباً مطمئن هستند که در اتلتیکو مادرید جایی برای رونالدو نخواهد بود. اگرچه این باشگاه یکی از جدی‌ترین مشتریانی است که خورخه مندز، مدیربرنامه رونالدو روی آن تمرکز کرده و اگرچه در پشت پرده واندا متروپولیتانو مذاکراتی صورت گرفته است، اما طرفداران این تیم به هیچ عنوان نمی‌خواهند ردی از رونالدو در لباس سفید و قرمز خود ببینند.

در کمپین‌های متعددی که برگزار شده است، هواداران به صراحت اعلام کرده‌اند که موافق با ایده جذب کریس نیستند. گروه‌های هواداران اتحادیه بین‌المللی اتلتیکو مادرید که بیش از ۳۰۰ گروه را در سراسر جهان به هم وصل می‌کند، مخالفت شدید خود را با این اقدام اعلام کرده‌اند.

اتلتیکویی‌ها اظهار کرده‌اند که رونالدو مخالف تمام ارزش‌های باشگاهشان است. آن‌ها ازخودگذشتگی و فروتنی را دو اصل مهم فرهنگ باشگاه خود می‌دانند و باور دارند که رونالدو در این اصول پذیرفتنی نیست. آنها برای اینکه نمک بیشتری به زخم‌های کریستیانو رونالدو بپاشند، اضافه کردند که او در افول آشکار است.

گروه هواداران اتلتیکو با بیان احساسات خود، از باشگاه خواسته‌اند که به هیچ وجه سمت این بازیکن نرود و اگر تا این لحظه نیز مذاکراتی انجام شده است، همه چیز را بهم بزنند چون در قطب دیگر مادرید، هیچگاه جایی برای ستاره پرتغالی که اسطوره رئال مادرید نیز محسوب می‌شود، وجود ندارد.

کد خبر 591448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.