دیبالا سوال مهمی را که پیش از انتقال به رم از مورینیو پرسیده بود فاش کرد!

مهاجم سابق یوونتوس فاش کرده که قبل از رفتن به رم باید از بعضی مسائل اطمینان حاصل‌ می‌کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پائولو دیبالا دلایل خود برای پیوستن به رم با انتقالی آزاد در تابستان امسال را بیان کرده است. این مهاجم هفت فصل گذشته را در یوونتوس گذراند، جایی که پنج عنوان قهرمانی در سری آ را به دست آورد، و او گفت که باید با تیمی قرارداد ببندد که جاه‌طلبی‌های بالایی داشته باشد که با خودش همخوانی دارد تا موفقیت‌های فراوانش را با بیانکونری‌ها را ادامه دهد.

دیبالا پس از پرسش از ژوزه مورینیو، که پروژه رمی ها را در ورزشگاه المپیکو رهبری می‌کند، مطمئن شد که انتقال به جالوروسی مناسب است. مورینیو در فصل گذشته تیم را به جام قهرمانی لیگ اروپا رساند و در حالی که در سری آ ششم شد.

دیبالا درباره مذاکراتش با مورینیو چه گفت؟

دیبالا به خبرنگاران توضیح داد: "اولین چیزی که از مربی پرسیدم این بود که هدف ما برای بردن چیست. "من دوست دارم برنده شوم، او نیز همین را می‌خواهد. مورینیو و باشگاه هر دو به من اطمینان داده‌اند، اینجا اعتماد به نفس و آگاهی زیادی وجود دارد. این برای جلو رفتن و دنبال کردن اهداف بسیار مهم است. من سعی خواهم کرد بهترین کار را انجام دهم و از تجربه خود برای ادامه موفقیت، استفاده کنم."

ستاره آرژانتینی افزود: با مدیر، مربی و رئیس باشگاه زیاد صحبت کردم، با دانستن اینکه این تیم چگونه ساخته می‌شود، تردید زیادی نداشتم تا به پایتخت ایتالیا بیایم.

چرا دیبالا یوونتوس را ترک کرد؟

قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله پس از این فصلی که گذشت به اتمام رسید و پس از اینکه بازیکن آزاد شد، هیچ تلاشی برای امضای مجدد با او، از سوی بانوی پیر، نشد.

دیبالا گفت: «من فکر می‌کنم مدیر یوونتوس (مائوریتزیو آریوابنه) کاملاً واضح بود، ما در ماه اکتبر قرارداد امضا کردیم و سپس باشگاه از ما خواست منتظر بمانیم. در ماه مارس، آنها به من گفتند که بخشی از پروژه آینده یووه نخواهم بود. مشکلی نبود. باشگاه با مربی تصمیم دیگری گرفت. من گفتم اگر این انتخاب آنها بود، این یک تصمیم خوب نبود و درک آن برای من مشکل است."

با این حال، جدایی دیبالا از تورین احساسی بود، زیرا او در پایان فصل با هواداران خداحافظی کرد.

کد خبر 591424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.