منطقه ۵ شهرداری اصفهان به استقبال محرم می‌رود

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از آمادگی این منطقه برای استقبال از ماه محرم خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) انجام شده است.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات منطقه پنج شهرداری اصفهان در آستانه ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار کرد: منطقه پنج بیش از ۴۰ هیئت مذهبی دارد که در راستای برقراری نظم و هماهنگی در مراسم عزاداری این امام همام، دستورالعمل‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) با حضور کارشناسان آموزش مسائل ایمنی، بهداشتی و انتظامی برای آمادگی هئیت‌های مذهبی این منطقه ارائه شد.

وی ادامه داد: پاکسازی و تنظیف معابر منتهی به اجتماعات و مسیر عبور دسته‌های عزاداری به‌صورت ویژه در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است و به‌منظور ایجاد فضای معنوی و شور حسینی در شهر، نصب پرچم‌های مشکی و منقوش ائمه (ع) در این منطقه انجام می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به نقش مهم و حیاتی شعائر اسلامی در عرصه فرهنگ دینی و اخلاق اجتماعی، افزود: ماه محرم فرصت مناسبی برای توسعه معنویت و فرهنگ همدلی و مواسات است.

کد خبر 591412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.