منحل شدن تیم هندبال ذوب‌آهن اتفاق خوبی نیست!

سرمربی سابق تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: نمی‌توانیم در تصمیم‌گیری‌های کلان کارخانه ورود کنیم، اما از دیدگاه ورزشی باشگاه‌ها در هر رشته‌ای که بخواهند می‌توانند تیم‌داری کنند و ورزش قهرمانی صرفاً بازیکن بومی نیست، بلکه از هر بازیکنی در هر شهر و کشوری می‌توان استفاده کرد.

صادق شاه‌نشین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با انحلال تیم هندبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: طبق شنیده‌ها ذوب‌آهن قصد انحلال تیم هندبال را دارد که این موضوع به هندبال کشور آسیب می‌رساند. این باشگاه بزرگ با سابقه‌ای که در هندبال دارد، می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه باید پیگیری کنند تا به هر شکلی شده تیم هندبال ذوب‌آهن در لیگ برتر حفظ شود.

وی با بیان اینکه موازی‌کاری که مدیران باشگاه از آن حرف می‌زنند به شرایط اقتصادی مربوط است، تصریح کرد: نمی‌توانیم در تصمیم‌گیری‌های کلان کارخانه ورود کنیم، اما از دیدگاه ورزشی باشگاه‌ها در هر رشته‌ای که بخواهند می‌توانند تیم‌داری کنند؛ ورزش قهرمانی منوط به استفاده از بازیکن بومی نیست، بلکه از هر بازیکنی در هر شهر و کشوری می‌توان استفاده کرد.

سرمربی سابق تیم هندبال ذوب‌آهن ادامه داد: سپاهان هم بازیکن غیربومی دارد، پس این حرف‌ها بیشتر به شرایط اقتصادی برمی‌گردد؛ به نظر من منحل شدن تیم هندبال ذوب‌آهن اتفاق خوبی نیست.

شاه‌نشین در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه آیا اصفهان پتانسیل سه تیم در لیگ برتر را دارد، خاطرنشان کرد: بله. در اصفهان هماهنگی خوبی بین هیئت هندبال و تیم‌های باشگاهی است که خیلی راحت می‌شود سه تیم در لیگ برتر داشت؛ این موضوع به این معنا نیست که حتماً باید همه بازیکنان بومی باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر تیم‌های باشگاهی ریشه‌دار مانند ذوب‌آهن بخواهند منحل شوند هندبال ما آسیب می‌بیند، گفت: بازیکن ملی‌پوش بدون تیم نمی‌ماند، اما با منحل شدن تیم‌ها دیگر بازیکنان آسیب می‌بینند.

سرمربی سابق تیم هندبال ذوب‌آهن افزود: سال گذشته مقام سوم را همراه با ذوب‌آهن در لیگ برتر کسب کردیم که اگر مشکلات و مصدومیت‌ها نبود، می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. باشگاه ذوب‌آهن در فصل قبل به خوبی از ما و بازیکنان حمایت کرد که امیدوارم برای سال جدید هم از تیم هندبال حمایت کنند.

کد خبر 591334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.