۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
ارجاع متکدیان به دستگاه قضا

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: متکدیانی که از بضاعت مالی برخوردار باشند، به دستگاه قضا تحویل داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر ایازی امروز _ چهارشنبه پنجم مردادماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای تابستان تاکنون طرح ساماندهی متکدیان در چهار مرحله اجرا شده است، اظهار کرد: متکدیانی که از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند به دستگاه‌های متولی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارجاع داده می‌شوند.

وی افزود: اگر میان این افراد کسانی از بضاعت مالی مناسب برخوردار باشند، جهت رسیدگی به پرونده تخلفشان به دستگاه قضا ارجاع داده می‌شوند.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: افراد آلوده به مواد مخدر براساس قانون به بهزیستی و سپس با حکم دستگاه قضائی به کمپ اجباری ترک اعتیاد انتقال داده می‌شوند.

ایازی تصریح کرد: گروه سازماندهی شده و گشت اورژانس اجتماعی به‌طور میانگین هفته‌ای یک‌بار در ساعات مختلف در سطح شهر حضور خواهند داشت و نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان اقدام خواهند کرد.

وی گفت: در اجرای این طرح، دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت همکاری لازم را با شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجام داده‌اند.

کد خبر 591332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.