کاندیداهای ریاست کمیته‌ ملی المپیک وارد گود شدند

ثبت‌نام ریاست کمیته‌ ملی المپیک از امروز آغاز شد و کاندیداها برای حضور در مجمع انتخابات آمادگی‌ خود را اعلام کردند. در این بین نام مهدی علی‌نژاد معاون اسبق ورزش قهرمانی وزارت ورزش‌وجوانان، همچنین هادی ساعی و آرش میراسماعیلی روسای فدراسیون‌های تکواندو و جودو جالب‌ توجه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخاباتی کمیته‌ملی المپیک ششم شهریورماه برگزار می‌شور و به‌دنبال آن، ثبت‌نام از داوطلبان از امروز _چهارشنبه پنجم مردادماه_ آغاز و تا پایان وقت اداری پنجشنبه _بیستم مردادماه_ ادامه خواهد داشت.

هیئت‌اجرایی کمیته ملی المپیک در جلسه روز یکشنبه هفته جاری «پیمان فخری» سرمربی تیم‌ملی شمشیربازی را به‌عنوان نماینده مربیان مجمع انتخاباتی کمیته در بخش مردان معرفی کرد و انتخاب نماینده زنان به طاهره طاهریان نایب‌رئیس کمیته‌ملی المپیک واگذار شد و سولماز عباسی قهرمان قایقرانی و سرمربی تیم‌ملی قایقرانی روئینگ زنان ایران به‌عنوان نماینده مربیان زن در مجمع انتخاباتی کمیته‌ملی المپیک شرکت می‌کند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و عضو هیئت‌اجرایی کمیته‌ملی المپیک به عنوان نخستین فرد، داوطلبی خود را برای حضور در انتخابات کمیته ملی اعلام کرد. وی در فرم ثبت‌نام، داوطلبی خود را برای پست ریاست کمیته‌ملی المپیک و همچنین عضویت در هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام کرد.

دقایقی قبل نیز محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برای عضویت در هیئت‌اجرایی، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برای عضویت در هیئت اجرایی و ریاست، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته‌ملی پارالمپیک برای پست ریاست و مهدی علی‌نژاد معاون اسبق توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان و عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون ووشو برای پست ریاست ثبت‌نام کردند.

کد خبر 591318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.