آغاز طرح خط‌کشی ترافیکی ۵ هزار متر از معابر شهری قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز طرح خط‌کشی ترافیکی پنج هزار متر از معابر این کلان‌شهر خبر داد و گفت: طرح جدید در معابری که خط‌کشی ترافیکی ندارد یا نیازمند تجدید خط‌کشی است، با اولویت معابر اصلی مناطق شهری انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اعلام آماده به‌کار بودن ماشین مخصوص خط‌کشی ترافیکی و تأمین رنگ، اظهار کرد: بخشی از نیاز نقوش افقی ترافیکی شامل خطوط منقطع و خطوط طولی، با رنگ دوجزئی اسکرید که دارای ضخامت رنگی بیشتر و ماندگاری طولانی‌تری بین سه تا پنج سال خواهد بود، اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح خط‌کشی ترافیکی در مناطق یک، سه، چهار و هفت شهرداری قم، افزود: خط‌کشی ترافیکی با توجه به ایجاد محدودیت و خلل در تردد وسایل نقلیه، نیمه‌شب اجرا می‌شود تا کمترین مزاحمت را برای شهروندان در پی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اجرای خط‌کشی بلوار شهید عابدی، بلوار سمیه، بلوار نیایش، بلوار معلم، بلوار شهید منتظری و بلوار الغدیر را در دستور کار شهرداری دانست و افزود: در این مرحله بیش از پنج هزار متر طول خط‌کشی با اعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد ریال توسط اکیپ سازمان ترافیک عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 591315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.