پارک ساحلی سرارود مبارکه تعطیل می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مبارکه گفت: پارک ساحلی سرارود مبارکه، روزهای پایانی این هفته به‌دلیل احتمال وزش باد شدید، بارش باران، رعدوبرق و احتمال وقوع سیل تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا ایرانپور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد در پارک ساحلی سرارود آخر هفته ممنوع است، اظهار کرد: به رانندگان توصیه می‌شود از پارک وسایل نقلیه زیر درختان و ساختمان‌های بلند در روزهای پنجشنبه و جمعه خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه پارک ساحلی سرارود در گذر رودخانه‌ها قرار دارد و در صورت وقوع سیل امکان وارد آمدن خسارت وجود دارد، روزهای پایانی هفته تعطیل است؛ بنابراین مردم از سفر به این منطقه و توقف در جوار رودخانه و کانال‌های آب خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: به اطلاع شهروندان مبارکه و میهمانان می‌رسانیم که در پی اجرای مصوبات ستاد بحران و هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی کشور و استان اصفهان در خصوص وقوع سیل خطرناک در روزهای آینده، پارک ساحلی سرارود این شهر تعطیل و ورود به این پارک ممنوع است.

ایرانپور گفت: ستاد سیل در شهرداری مبارکه تشکیل و مرخصی نیروهای خدمات‌رسان در روزهای آینده لغو شده است.

به گزارش ایمنا، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی استان اصفهان، فعالیت سامانه بارشی تابستانه و بارش‌های رگباری از روز چهارشنبه پنجم مردادماه در استان آغاز می‌شود و روزهای پنجشنبه و شنبه شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی «مونسونی» خواهیم بود. ماهیت این بارش‌ها در مقطع کوتاهی بسیار ناگهانی و فراوان است و بستر رودخانه‌های فصلی و روستاهای کنار رودخانه‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 591285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.