هوای اصفهان آلوده است/همه ایستگاه‌ها در وضع نارنجی و قرمز

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان، امروز در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۴۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه پنجم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۴۲، انقلاب با شاخص ۱۴۴، باهنر با شاخص ۱۳۱، رهنان با شاخص ۱۱۷، فرشادی با شاخص ۱۳۲، فیض با شاخص ۱۴۳، میرزاطاهر با شاخص ۱۰۲ و ورزشگاه میثاق یا شاخص ۱۲۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه استانداری با شاخص ۱۵۵، پروین با شاخص ۱۶۳، خرازی با شاخص ۱۷۳، رودکی با شاخص ۱۵۲ و کاوه با شاخص ۱۶۰ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های جی، خواجو، باغ غدیر، و دانشگاه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۱۱۷ و مبارکه با شاخص ۱۳۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و سجزی با شاخص ۱۷۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 591268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.