حمایت مدیریت شهری از صنایع دستی در مشهد

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نگاه و رویکرد مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد به حوزه صنایع دستی متفاوت بوده است، به نحوی که در دوره ششم مدیریت شهری شاهد افتتاح چندین بازار تخصصی حوزه صنایع دستی در سطح شهر بوده‌ایم.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان رضوی، اظهار کرد: نگاه و رویکرد مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد به حوزه صنایع دستی متفاوت بوده است، به نحوی که در دوره ششم مدیریت شهری شاهد افتتاح چندین بازار تخصصی حوزه صنایع دستی در سطح شهر بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت صنایع دستی و هنرمندان در شهر بهره‌مند شویم، گفت: صنایع دستی استان خراسان رضوی نگین در حوزه اقتصادی و زمینه اشتغال خانگی را فراهم کرده است که در دورترین روستاهای استان در حال فعالیت هستند و خدمات شایسته‌ای را ارائه می‌دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به لزوم حمایت از صنایع دستی، اضافه کرد: در این نمایشگاه فعالان حوزه صنایع دستی از ۳۲ استان کشور حضور دارند و به عنوان نماد و الگو، صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری شهر خود را به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه فرصت و ظرفیت مناسبی است تا دریابیم در حوزه صنایع دستی چه اقدامات فاخری انجام شده است، این در حالی است که اهمیت صنایع دستی نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

حاجی‌بگلو در خصوص حمایت مدیریت شهری از صنایع دستی و انجام تبلیغات محیطی نسبت به این رخدادهای فرهنگی و هنری، گفت: امیدواریم با آماده کردن طرحی پیرامون همکاری با صنایع دستی، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و انجام تبلیغات درون‌شهری و برون‌شهری، بتوانیم شهرداری را ملزم به همراهی و ارائه خدمات کنیم.

کد خبر 591262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.