اریکسن: به منچستر آمده‌ام تا بهترین فرم خودم را نشان دهم!

بازیکن دانمارکی سابق تاتنهام و برنتفورد، درخصوص پیوستنش‌ به منچستریونایتد صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستین اریکسن می‌گوید که او «فقط برای نشان دادن فرم خود» به منچستریونایتد نپیوسته است. ستاره دانمارکی اصرار دارد که می‌خواهد پس از حمله قلبی خود در یورو ۲۰۲۰ تلاش کند تا به بهترین حالتش بازگردد. اریکسن تابستان امسال به منچستریونایتد پیوست و پس از گذراندن نیم‌فصل در برنتفورد به کار خود در لیگ برتر ادامه داد.

زنبورها به اریکسن پس از آزادی از اینتر به دلیل مشکلات سلامتی‌اش، فرصت بازگشت به میادین را دادند و اریکسن می‌گوید که او اکنون پس از صحبت با سرمربی، «اریک تن‌هاخ» انتظار دارد بازیکن کلیدی منچستریونایتد باشد.

اریکسن چه گفته است؟

او به سایت رسمی باشگاه گفت: می‌خواهم برای بازی فوتبال به اینجا بیایم، فقط برای لوگو باشگاه به اینجا نمی‌آیم، می‌خواهم بیایم اینجا و بازی کنم. بدیهی است که صحبت با سرمربی و شنیدن ایده‌های او و گفت‌وگو با او در مورد شرایط فوتبالی، برای من عالی و ایده‌آل بود تا تصمیمِ آمدن به منچستریونایتد را بگیرم.

او ادامه داد: مردی هستم که می‌خواهم فوتبال بازی کنم و فکر می‌کنم با ایده‌ای که سرمربی دارد، همچنین با صحبت‌هایی که با او داشتم، می‌توانستم خودم را در حال انجام بازی فوتبال در منچستر ببینم. درعین‌حال، این یک باشگاه بسیار بزرگ است؛ اگر نگوییم بزرگ‌ترین است‌. منچستریونایتد تاریخچه بزرگی دارد و بودن در اینجا احساس خوبی است. من بخشی از تیمی هستم که در تاریخ بسیار بزرگ است.

اریکسن در بازگشت به لیگ برتر

اریکسن با برنتفورد به لیگ برتر بازگشت. او قبلاً پس از هفت سال حضور در تاتنهام به اینتر پیوسته بود. با این حال پس از یک فصل حضور در ایتالیا، اینتر مجبور به فسخ قرارداد او به دلیل مشکل قلبی در یورو ۲۰۲۰ شده بود.

اریکسن می‌گوید که هرگز انتظار نداشت که به لیگ برتر بازگردد، زیرا مشتاق بازی در سری «آ» بود و مطمئناً هرگز فکر نمی‌کرد که به عنوان بازیکن منچستریونایتد، به انگلیس بازگردد.

او گفت: «فکر می‌کنم در مسیر حرفه‌ای‌ام قبل از حادثه یورو، اصلاً برنامه‌ریزی من برای بازگشت به بریتانیا نبود. همیشه فکر می‌کردم زمان رفتنم به منچستریونایتد قبل از آن رخ خواهد داد. بدیهی است که پس از آن در تاتنهام بودم و سپس به ایتالیا رفتم، اما اکنون بودن در اینجا، قطعاً چیزی است که انتظارش را نداشتم، اما همچنین بسیار خوشحالم که من اینجا هستم، احساس خوبی است، احساس خوبی است که اینجا هستم.»

او ادامه داد: «فکر می‌کنم در آن زمان وقتی می‌خواستم چیز جدیدی را امتحان کنم، بعد از بیش از هفت سال بسیار بسیار خوب تاتنهام را ترک کردم، من می‌خواستم تجربه جدیدی را امتحان کنم و به ایتالیا رفتم. کار سختی در پیش داشتم و در نهایت کارم با اینتر آنگونه تمام شد.

پس واضح است که قصد داشتم قراردادم را تکمیل کنم و در ایتالیا به پایان برسانم، اما برای فکر کردن وقت گذاشتم و هرکسی که تماس می‌گرفت، می‌خواست آن را بشنود و خوشبختانه توماس [فرانک] زنگ زد و برنتفورد بسیار مشتاق جذب من بود و من می‌توانستم خودم را ببینم که شش ماه در آنجا بازی می‌کنم و ببینم چطور پیش می‌رود.»

کد خبر 591254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.