بارسا درحال تلاش برای توافق ۶۰ میلیونی با سویا

سران تیم فوتبال بارسلونا که چند وقتی است به جذب ژول کُنده مدافع سویا علاقه‌مند شده‌اند، می‌خواهند هرچه سریع تر این معامله‌ را با ۶۰ میلیون یورو تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بارسلونا هنوز هیچ پیشنهادی برای جذب ژول کُنده، مدافع سویا روی میز قرار نداده، اما می‌توان تأیید کرد که مذاکراتی در حال انجام است و غول‌های لالیگا باید چلسی را در این راه شکست دهند. آبی‌ها فکر می‌کردند که با سویا و کُنده به توافق رسیده‌اند، اما اکنون در راه جذب او ناامید شده‌اند.

غول‌های لالیگا به صراحت اعلام کرده‌اند که می‌خواهند کُنده را به خدمت بگیرند و این بازیکن با استعداد ۲۳ ساله در کمپ تمرینی پیش‌فصل خود در پرتغال به سویا ملحق شد و منتظر پیشنهاد رسمی کاتالان‌ها است.

آیا بارسلونا ژول کُنده را به خدمت خواهد گرفت؟

به نظر می‌رسد که توافق برای جذب کُنده نزدیک است و چلسی با وجود خبرهایی مبنی بر اینکه آن‌ها آماده‌اند ۶۵ میلیون یورو (۵۵ میلیون پوند / ۶۶ میلیون دلار) برای بازیکن فرانسوی پرداخت کنند، شانسی برای رقم زدن این انتقال ندارد.

مدیران بارسا درحال‌حاضر در ایالات متحده هستند زیرا تیم ژاوی آماده‌سازی خود را برای رقابت‌های ۲۰۲۲-۲۳ فوتبال اروپا پشت سر می‌گذارد، اما بحث‌ها بین مدیران باشگاه‌ها همچنان ادامه دارد.

چلسی با وجود توافق شفاهی با کُنده و سویا، هرگز پیشنهاد دوم برای این بازیکن ارسال نکرد و برنامه‌ها برای استقرار بازیکن فرانسوی در خانه‌ای که روملو لوکاکو، بازیکن قرضی اینتر در تابستان امسال تخلیه کرده بود، اکنون می‌تواند لغو شود.

آبی‌ها ناامید شده‌اند زیرا بارسا در آخرین لحظات ستاره سویا را از آن‌ها هایجک کرد. کُنده قرار بود در منطقه اندلس باقی بماند زیرا مسائل مربوط به آینده او در سویا حل شد، اما او تصمیم گرفت با سویا برای جدایی مذاکره کند زیرا گمانه زنی‌ها در مورد علاقه سران نیوکمپ به او، شروع شده بود.

بارسلونا ممکن است پیشنهاد پر سودی برای سویا را روی میز نداشته باشد، اما کُنده آماده است منتظر بماند تا آن‌ها به بهبود دادن وضعیت مالی خود بپردازند؛ زیرا چلسی عقب‌نشینی می‌کند و توجه خود را به سمت اهداف جایگزین معطوف می‌کند.

این معامله همچنان به یک پیشنهاد بین ۶۰ تا ۶۵ میلیون یورو نیاز دارد تا رخ بدهد، در حالی که سویا قصد کاهش قیمت بازیکن خود برای رقیب داخلی را ندارد.

چند ماه پیش، انتقال کُنده به بارسا غیرممکن به نظر می‌رسید، زیرا بلوگرانا در تلاش برای ایجاد سرمایه‌ای بود که به بازیکنان جدید امکان می‌دهد قرارداد خود را بدون مشکل ثبت کنند.

آن‌ها هنوز در موقعیتی نیستند که بتوانند به طور رسمی قراردادهای تابستانی را برای تیم ژاوی ثبت کنند، اما می‌توان قراردادهایی را که با آندریاس کریستنسن، رافینیا، فرانک کسیه و رابرت لواندوفسکی از قبل بسته شده بود را تکمیل ثبت کنند.

بارسا در حال حاضر برای جذب کُنده به صبر نیاز دارد، اما آنها بی سر و صدا با اعتماد به نفس هستند. هیچ بازه زمانی برای نقل و انتقالات در نظر گرفته نشده است، و هیچ پیشنهادی مبنی بر پیوستن یک مدافع با درجه یک به آنها در ایالات متحده وجود ندارد، اما با نزدیک شدن به پایان پروسه طولانی مدت دیگری، باید در یک مرحله این معامله انجام شود.

کد خبر 591245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.