بهره‌برداری از ۶۰ پروژه در طرح هر هفته چند افتتاح

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه تدوین طرح جامع عملیاتی اهواز ۱۴۰۵ در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: طرح هر هفته چند افتتاح با پروژه کمربند ملاشیه آغاز شد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که تا پایان شهریورماه ۶۰ پروژه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی امروز _سه‌شنبه چهارم مردادماه_ در آئین افتتاحیه آسفالت معابر کوی بسیجیان، اظهار کرد: وضعیت کوی بسیجیان (کوی فردوس) طی سالیان گذشته مناسب نبود، ساکنان محله در زمستان و هنگام بارندگی سختی‌های زیادی را متحمل می‌شدند و البته هنوز هم برخی از مشکلات آنها رفع نشده است.

وی افزود: نزدیک به یک سال از شروع به کار شورای اسلامی می‌گذرد و در حوزه‌های مختلف با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری اقدامات خود را آغاز کرده است، تاکنون در ۱۲ هفته پروژه‌های زیادی در سطح مناطق مختلف اهواز با کمترین هزینه افتتاح شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: شهروندانی که در مراسم‌ها حضور دارند شاهد این امر هستند که هیچ هزینه‌ای برای برگزاری مراسم‌های افتتاح انجام نشده است که تنها به نصب چند بنر بسنده کرده‌ایم، برگزاری این مراسم‌ها به صورت هفتگی نیازمند نظم و برنامه‌ریزی دقیق است که در شورای اسلامی شهر و شهرداری این برنامه‌ریزی وجود دارد.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این افتتاحیه‌ها حضور در جمع شهروندان است و پس از پایان هر مراسم مدیران شهری با حضور میدانی خود به صورت مستقیم با شهروندان در خصوص مشکلات محل زندگیشان صحبت می‌کنند تا برای رفع آنها تلاش شود.

محمودی اضافه کرد: هوشمندسازی یکی از نیازهای ضروری مدیریت شهری است در هفته گذشته نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان برای بهره‌برداری از سامانه‌های هوشمند شهرداری با همکاری بخش خصوصی هزینه شد.

وی با بیان اینکه برنامه جامع عملیاتی اهواز ۱۴۰۵ به مراحل پایان خود رسیده است و در چند ماه آینده به شورای اسلامی شهر برای بررسی و تصویب ارسال می‌شود، گفت: طرح هر هفته چند افتتاح با پروژه کمربند ملاشیه آغاز شد و برخی پروژه‌ها مانند ال ۳۰۰ که مدت‌ها تعطیل بود با وعده شهردار به بهره‌برداری رسید، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که تا پایان شهریورماه ۶۰ پروژه در این طرح به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به امیدآفرینی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله)، اضافه کرد: هماهنگی بین شهرداری، آبفا و دستگاه‌های خدمت‌رسان بی‌سابقه است، با وجود مسائل و مشکلات جدی که وجود دارد باید قدرت تحمل خود را بالا برده تا با تلاش فراوان و امید به آینده مشکلات رفع شود.

کد خبر 591209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.