زیرسازی و آسفالت معابر شهر اهواز در اولویت مدیریت شهری

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز گفت: امیدواریم با پایان یافتن عملیات حفاری فاضلاب بتوانیم عملیات آسفالت معابر محله کیانشهر را به طور کامل انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول جامعی امروز_ سه شنبه چهارم مردادماه_ در آئین افتتاحیه آسفالت معابر کوی بسیجیان (فردوس)، اظهار کرد: پس از بارندگی‌های زمستان گذشته و مشکلات داخلی معابر کوی بسیجیان شرایط خوبی نداشتند و پس از بازدیدهای انجام شده، تصمیمات مقتضی در خصوص این محله گرفته شد. پ تا معضلات موجود فع شود.

وی افزود: در اولین مرحله جهت رفع مشکلات معابر شهری اقداماتی انجام شد تا شهروندان بتوانند به صورت موقت از معابر برای تردد استفاده کنند و سپس مقدمات زیرسازی آسفالت آن فراهم و عملیات زیرسازی آسفالت آغاز شد و هر چقدر که میزان بارندگی کاهش می‌یافت، سرعت عملیات بیشتر می‌شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز ادامه داد: به مرور و با فراهم شدن شرایط عملیات زیرسازی پایان یافت و به سرعت عملیات آسفالت آغاز شد و امروز شاهد بهره‌برداری از آسفالت معابر کوی بسیجان هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت محله، شهردار اهواز این پروژه را در اولویت قرار داد و با تلاش سازمان عمران، عملیات آسفالت اجرای شد، امیدواریم با پایان یافتن عملیات حفاری فاضلاب بتوانیم عملیات آسفالت معابر محله کیانشهر را نیز به طور کامل انجام دهیم.

کد خبر 591207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.