آمادگی شهرداری خوانسار برای مقابله با سیل

شهردار خوانسار از آمادگی تمام واحدهای شهرداری برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارندگی پیش رو خبر داد و گفت: پارک سرچشمه خوانسار در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم مردادماه تعطیل است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: براساس هشدارهای سازمان هواشناسی از اوایل روز پنجشنبه ششم مردادماه تا اواخر روز جمعه هفتم مردادماه، سامانه بارشی در منطقه غرب فعال خواهد بود.

وی از آمادگی تمام واحدهای شهرداری خوانسار برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارندگی پیش رو خبر داد و گفت: شهرداری خوانسار برای بارندگی پیش رو آمادگی لازم را دارد.

شهردار خوانسار افزود: به منظور پیشگیری از وقوع سیل و بروز خسارت در این شهر، رودخانه اصلی شهر لایروبی و پاکسازی شد.

احمدی گفت: با توجه به احتمال وقوع سیل در اواخر هفته جاری، پارک سرچشمه خوانسار در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم مردادماه تعطیل است، مسافران و گردشگران به شهر خوانسار سفر نکنند.

وی با اشاره به بازدید مدیریت بحران شهرداری خوانسار از رودخانه مرکزی شهر، دهانه پل‌ها، انهار و مسیل‌های شهر و حوضچه‌های آرامش آن‌ها، گفت: دو نقطه از رودخانه اصلی شهر تا پایان روز چهارم مردادماه ۱۴۰۱ لایروبی می‌شود.

شهردار خوانسار افزود: تمام کارکنان و ماشین‌آلات شهرداری هنگام بارندگی‌ها برای جلوگیری از خطرات احتمالی و پیشگیری از وقوع بحران در آماده‌باش کامل هستند.

کد خبر 591175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.