ارائه خدمات پلیس راهور استان اصفهان به صورت اینترنتی

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ارائه خدمات آسان، سریع و هوشمند به مردم شامل تعویض پلاک، ترخیص وسایل نقلیه توقیفی، رسیدگی به اعتراضات خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور کاهش هزینه و وقت مردم، تعدادی از خدمات خود را به صورت آسان، سریع و هوشمند ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون برخی از خدمات نظیر تعویض پلاک، ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و رسیدگی به اعتراضات به صورت اینترنتی انجام می‌شود، افزود: رویکرد پلیس راهور فراجا این است که مردم بتوانند با کمترین هزینه و بدون مراجعه حضوری به مراکز این پلیس، خدمات خود را دریافت کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای معرفی اپلیکیشن «پلیس من» ادامه داد: شهروندان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود از خدمات اینترنتی پلیس راهور شامل استعلام نمره منفی، استعلام خلافی وسیله نقلیه، ثبت‌نام ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی، ثبت‌نام نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک و سایر خدمات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به کاهش مراجعات مردمی و برچیده شده صف‌های طولانی در مراکز تعویض پلاک با راه‌اندازی ثبت‌نام نوبت‌دهی اینترنتی، تصریح کرد: افرادی که قصد تعویض پلاک خود را دارند می‌توانند در اپلیکیشن پلیس من به بخش ثبت‌نام نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک مراجعه، مدارک خود را اسکن کنند، همه اقدامات مربوطه را در این سامانه انجام دهند و تنها برای دریافت پلاک خود در ساعت، روز و تاریخی که خود انتخاب می‌کنند به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه اخیراً با تلاش کارشناسان پلیس راهور فراجا امکان ترخیص وسایل نقلیه به صورت اینترنتی فراهم شده است، اضافه کرد: مالکان وسایل نقلیه‌ای که وسیله آن‌ها به علت تخلفات رانندگی توقیف شده و فاقد دستور قضائی است، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «پلیس من» یا وب‌سایت «راهور ۱۲۰» به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت درخواست اینترنتی ترخیص وسیله خود در تمام ساعات شبانه روز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه روند هوشمندسازی در پلیس راهور فراجا با قدرت و شتاب بیشتر درحال انجام است، خاطرنشان کرد: اقدامات بیشتری در راستای ارائه خدمات آسان، سریع و هوشمند به مردم در دست اقدام است که متعاقباً این خدمات به مردم معرفی خواهد شد.

کد خبر 591154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.