جاده‌های درون‌شهری اهواز تعریض و بهسازی می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: با هدف ارتقای سطح ایمنی و رفع ترافیک جاده ساحلی غربی (حد فاصل پارک قوری تا پل پنجم) عملیات تعریض این مسیر در حال اجرا است.

پرویز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعریض جاده ساحلی غربی (حد فاصل پارک قوری تا پل پنجم) با هدف تعریض سطح جاده به منظور ایمن‌تر کردن راه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به علت کم‌عرض بودن جاده و حجم بالای تردد وسایل نقلیه، لازم بود بار ترافیکی را از این مسیر پرتردد با اجرای عملیات تعریض جاده، کم کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در تشریح اقدامات انجام شده در پروژه تعریض جاده ساحلی غربی، تصریح کرد: اجرای این طرح با مساحت ۸۵۰۰ مترمربع از تیرماه سال جاری آغاز شد و اکنون در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تعریض جاده ساحلی غربیه یک اقدام ضروری برای ساماندهی این مسیر است، گفت: سازمان فنی و عمرانی شهرداری با تکیه بر دانش فنی و استفاده از توان و امکانات موجود خود توانست با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به موقع در اجرای این طرح پیشگام باشد.

حسینی با بیان اینکه مدت اجرای این پروژه یک ماه است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در موعد مقرر به پایان برسد، گفت: تعریض و بهسازی جاده‌های درون‌شهری نقش مؤثری در ارتقای ایمنی، خدمت‌رسانی بهتر و تسهیل در عبور و مرور دارد.

کد خبر 591127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.