ترویج بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری در آمریکا

شهردارهای سراسر ایالات متحده آمریکا یک کمیته رهبری تشکیل داده‌اند تا از طریق تمرکز بر توسعه پهنای باند، امنیت سایبری و خدمات دیجیتالی به بهبود هرچه بیشتر شهرها کمک کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمیته رهبری جدید آمریکا علاوه بر بهره‌گیری بیشتر از تکنولوژی و نوآوری برای توسعه شهرها، تدابیر منحصربه‌فردی را نیز در اختیار کنفرانس شهردارهای ایالات متحده قرار خواهد داد تا به شهردارها در حل مشکلات رایج و احتمالی در آینده کمک کند.

بروس هارل، شهردار سیاتل به عنوان رئیس این کمیته تعیین شده است و مسئولیت برگزاری جلسات متعدد با سایر شهردارهای سراسر کشور را برای اشتراک ایده‌های خود در راستای هوشمندسازی بیشتر مناطق به عهده دارد.

اعضای کمیته رهبری طی چند ماه آینده به طور ویژه بر پهنای باند، بهره‌گیری از دیجیتال و سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌ها تمرکز خواهند کرد و بر مبنای "قانون مشاغل و سرمایه‌گذاری زیربنایی" از بودجه لازم برای پیاده‌سازی این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

ترویج بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری در آمریکا

علاوه بر این، اعضای کمیته بر تهدیدهای احتمالی ناشی از حملات سایبری که به‌تازگی بیش از گذشته در سراسر شهرها مشاهده شده است، متمرکز خواهند شد، ضمن این‌که مسائلی نظیر دستورالعمل‌های دولتی، اقتصاد گیگ، خبررسانی جعلی در اینترنت، هوش مصنوعی، ارز رمزنگاری‌شده، متاورس، حریم شخصی مشتری، شهرهای هوشمند و نظارت بر داده‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار خواهند داد.

بروس هارل از این‌که ریاست این کمیته به وی محول شده، ابراز خرسندی کرده و مدعی شده است تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا به پیاده‌سازی ایده‌هایی بپردازد که به هوشمندسازی هرچه بیشتر شهرهای سراسر کشور کمک خواهد کرد. هارل بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و نوآوری‌ها را برای تحقق اهداف کمیته بسیار حائز اهمیت دانسته و ادعا کرده است که با همکاری سایر شهردارهای سراسر کشور، به زودی تغییرات مثبت زیادی در شهرها به وجود خواهد آورد و رضایتمندی بیشتر را به ساکنان هدیه خواهد داد.

کد خبر 591078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.