رونالدو برای مذاکره به منچستر بازگشت

باشگاه منچستریونایتد پیش از این به‌صراحت اعلام کرده است که رونالدو فروشی نیست و تمایل ندارد اجازه خروج این بازیکن را صادر کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو به انگلیس بازگشته است تا درباره آینده خود با منچستریونایتد بحث و مذاکره کند و این باشگاه را به انتقال خود پیش از اتمام قراردادش، راضی کند.

رونالدو با سرمربی جدید منچستر یونایتد، «اریک تن هاگ» فوتبال خود را آغاز نکرده، زیرا او از سفر پیش فصل این تیم به تایلند و استرالیا به دلیل آنچه تعهدات خانوادگی عنوان شده، خودداری کرده است. این بازیکن ۳۷ ساله در منچستر دیده شده و خبرنگاران تصور می‌کنند که بازگشت او به این شهر برای مذاکره بر سر جدایی است.

باشگاه منچستر یونایتد پیش از این صراحتاً اعلام کرده است که رونالدو در میان بازیکنان فروشی نیست و تمایلی ندارد که اجازه خروج این بازیکن را صادر کند. اریک تن هاگ روی کریس در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ حساب باز کرده و امیدوار است که این ستاره پرتغالی نقش مهمی را برای آن‌ها ایفا کند.

اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که او بالاخره با یونایتد تمرین خواهد کرد یا خیر، اما پیش بینی می‌شود که در روزهای آینده با تن هاگ رو در رو صحبت کند. باشگاه منچستر بازگشت او را نشانه خوبی می‌داند و امیدوار است که بالاخره رونالدو راضی به همکاری شود.

اگرچه هنوز ابهاماتی پیرامون این موضوع وجود دارد، اما منابع نزدیک گزارش داده‌اند که احتمال ماندن رونالدو در یونایتد بیشتر و بیشتر می‌شود. بازیکنان یونایتد پس از ورود به استرالیا روز دوشنبه مرخصی داشتند، اما برای آماده شدن برای دو بازی آخر پیش فصل خود، روز سه شنبه به تمرینات بازگشتند.

برای بحث درمورد وضعیت و احتمال انتقال رونالدو به استمفوردبریج، تاد بوهلی مالک چلسی با خورخه مندس مدیربرنامه‌های این مهاجم، ملاقات کرد اما به نظر می‌رسد نتایج این مذاکرات موفقیت‌آمیز نبوده است. به این خاطر که پس از آن جلسه، باشگاه لندنی در رسانه‌ها خرید رونالدو را تنها یک شایعه می‌داند.

در طول تور پیش فصل یونایتد، از تن هاگ چندین بار پرسیده شد که آیا می‌تواند درباره آینده رونالدو توضیحی ارائه کند، اما او تاکید کرده که هیچ چیز تغییر نکرده است و این بازیکن برای فروش نیست. قراردادی که رونالدو تابستان گذشته پس از جدایی از یوونتوس با یونایتد امضا کرد تا یک سال دیگر اعتبار دارد. علاوه بر این، تن هاگ فکر می‌کند که کریستیانو رونالدو برای یک سال دیگر نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رونالدو فصل گذشته با ۲۴ گل در تمام رقابت‌ها بهترین گلزن یونایتد بود، اما نتوانست به تیمش کمک کند تا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. اعتقاد بر این است که انگیزه او برای رفتن تا حدی به صعودنکردنِ منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا ارتباط دارد.

کد خبر 591072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.