آغاز عملیات احداث پارک تندرستی در حسن‌آباد

سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات احداث پارک تندرستی محله‌ای در حسن‌آباد آغاز شد، گفت: مساحت این پارک ۱۵۰۰ متر مربع است.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم توسعه فضاهای سبز شهری و احداث پارک‌های محله‌ای، اظهار کرد: احداث پارک تندرستی در حسن‌آباد با مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع در حال احداث است و پس از مرحله خاکبرداری اجرای جدول‌گذاری، محوطه‌سازی پیاده‌روها، اجرای کف‌پوش، فضاسازی فضای سبز، راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری و نصب لوازم تندرستی در دستور کار است.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری توسعه کمی و کیفی امکانات بوستان‌های سطح شهر و ایجاد دسترسی رفاهی برای شهروندان است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج از اتمام عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان شهیدان ثابتی و نسترن خبر داد و اظهار کرد: این عملیات در راستای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان با رویکرد افزایش ضریب ایمنی، مناسب‌سازی معابر و به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان انجام شده است.

وی افزود: با توجه به از بین رفتن کیفیت مطلوب روکش آسفالت این خیابان‌ها، عملیات ترمیم و بهسازی روکش آسفالت در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت که در این عملیات دستگاه آسفالت‌تراش، این مسیر را با قطر مهندسی شده، لایه‌برداری و اکیپ پخش آسفالت بلافاصله آسفالت مورد نیاز را به صورت منظم توزیع کرد.

رشیدی ترمیم آسفالت محله‌های منطقه هشت شهرداری را از جمله مطالبات اصلی شهروندان دانست و گفت: این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، عابران پیاده و تأمین رفاه حال شهروندان صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات توسعه و احداث پارک‌های محله‌ای و فضاهای سبز شهری در راستای ارتقای سرانه‌های استاندارد این حوزه به‌منظور ایجاد و توسعه روحیه نشاط اجتماعی، افزایش تعاملات اجتماعی میان شهروندان و تحقق نیاز تفریحی آنان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کد خبر 591044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.