انصراف یکی از گزینه‌های تصدی شهردار کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: سید مازیار حسینی یکی از چهار گزینه تصدی شهرداری کرج به صورت رسمی از گزینه شهرداری انصراف داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد چپردار در شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که امروز _سه‌شنبه چهارم مردادماه_ با حضور گزینه‌های تصدی شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به برنامه امروز منتخبان در فرایند بررسی برنامه‌های تصدی شهرداری، اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی قرار بود صبح امروز سیدمازیار حسینی در جلسه منتخبان حاضر و برنامه‌های خود را ارائه کند که طی یک نامه ضمن تشکر انصراف خود را از گزینه‌های تصدی شهرداری کرج اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، متن نامه سید مازیار حسینی گزینه تصدی شهرداری کرج به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی کلان شهر کرج با خدمت به مردم شریف، متدین و شهیدپرور کلان شهر کرج فرصت مغتنمی است که با توجه به سرمایه‌ها و فرصت‌های مستعد موجود در آن می‌تواند در تلفیق با روحیه جهادی، تلاش مستمر، بهره گیری از خرد جمعی و توکل به خداوند متعال ظرفیت‌های بسیاری را فعال و شهد شیرین خدمت و ارتقای کیفیت زندگی شهری را به کام شهروندان عزیز کرجی بنشاند.

اینجانب از حسن ظن و نگاه محبت آمیزتان نسبت به این خادم کوچک ملت بزرگوار ایران جهت ایجاد فرصت همکاری در مجموعه مدیریت شهری کرج بسیار سپاسگزارم، اما به سبب تکلیفی که بر دوش اینجانب جهت خدمت در سنگری دیگر نهاده شده توفیق خدمت مستقیم به مردم فهیم کرج را در مقطع کنونی ندارم.

از همین رو ضمن تشکر دوباره از همه عزیزان و بزرگواران این استان بخصوص نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بزرگوار استان البرز حضرت آیت الله حسینی همدانی، استاندار محترم، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج، به طور قطع بضاعت اندک اینجانب در حوزه مدیریت شهری خالصانه و خاضعانه در خدمت مجموعه مدیریت شهری کرج خواهد بود و برای شهردار منتخب نیز از درگاه پروردگار متعال توفیق مسئلت می‌کنم.

چشم ما در پی خوبان جهان خواهد بود تا جهان باقی و آئین محبت باقی است

و کفی بالله حسیبا
سید مازیار حسینی"

کد خبر 591033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.