نهرهای فرسوده جمع‌آوری می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری کرج با بیان اینکه حوزه عمران این منطقه در حال شناسایی نهرهای فرسوده معابر است، گفت: در صدد هستیم این نهرها را جمع‌آوری کنیم.

محمد گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای عملیات عمرانی در منطقه یک شهرداری کرج، اظهار کرد: با توجه به اهمیت رفع مشکلات زیست‌محیطی و هدایت آب‌های سطحی، نهر موجود در خیابان ایزدپناه جمع‌آوری و عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۷۰ متر انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت جمع‌آوری نهرهای فرسوده و جدول‌گذاری در خیابان‌ها، افزود: عملیات عمرانی مذکور به‌منظور پیشگیری از بروز مشکلات آب‌گرفتگی در این خیابان، هدایت آب‌های سطحی و رعایت بهداشت و جلوگیری از بروز مشکلات زیست‌محیطی که باعث نارضایتی ساکنان می‌شد، اجرا شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج ادامه داد: معاونت عمران منطقه، ضمن شناسایی خیابان‌ها و معابر آمادگی کامل دارد نسبت به جمع‌آوری نهرها، جدول‌گذاری و روکش آسفالت اقدام کند.

وی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت در کوچه سعیدی، گفت: پس از جدول‌گذاری در این کوچه، عملیات روکش و ترمیم آسفالت به متراژ ۱۳۵۰ متر مربع انجام شد؛ این پروژه در جهت بهبود تردد عابران و ساکنان محل به تناژ ۱۵۰ تن آسفالت صورت گرفته است.

گروسی اظهار امیدواری کرد: با انجام پروژه‌های عمرانی متعدد در منطقه اسلام‌آباد، بتوانیم گامی مؤثر در جهت رضایتمندی شهروندان برداریم و امر خدمت‌رسانی را به نحو احسن به انجام رسانیم.

وی با اشاره به اجرای عملیات گندزدایی مخازن زباله در منطقه یک شهرداری کرج، افزود: به‌منظور جلوگیری از انتشار بیماری‌های ناشی از آلودگی زباله‌های خانگی و سلامت و بهداشت شهروندان، مخازن زباله موجود در سطح منطقه با آهک شست‌وشو و گندزدایی شد.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج خاطرنشان کرد: این عملیات در راستای حفظ پاکیزگی محیطی در معابر و جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی ناشی از باقیمانده شیرابه‌های زباله‌ها به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

کد خبر 591024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.