ارائه دستاوردهای نوین مدیریت پسماند شهرداری اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)، دستاوردهای نوین مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به نمایش گذاشته شده است.

فرشاد مستأجران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) که از چهارم تا هفتم مردادماه برگزار شده است، سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با هدف ارائه آخرین دستاوردها، همچنین پل ارتباطی بین مدیریت پسماند شهرداری با تولیدکنندگان محصولات و ارائه‌دهندگان خدمات حضور دارد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، حوزه مدیریت پسماند در دو بخش مجزا حضور دارد، ادامه داد: یک بخش مربوط به غرفه سازمان مدیریت پسماند و بخش دیگر شرکت‌های ارائه دهنده محصولات و خدمات است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان افزود: شهرداری‌ها و سازمان‌های مدیریت پسماند برای پیشبرد اهداف و اجرای مأموریت‌های خود نیازهایی دارد که برای رفع آن نیازمند انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد با شرکت‌های تولیدکننده خدمات و محصولات است و این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند این مسیر را کوتاه و اثربخش کند.

وی با اشاره به حضور حدود ۱۰ شرکت تولیدکننده محصولات و خدمات مدیریت پسماند در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، از جمله شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌آلات، خطوط پردازش، تجهیزات و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان، افزود: در غرفه سازمان مدیریت پسماند شهرداری، خدمات مدیریت پسماند در سه محور «شهر و شهروندی»، «فناوری‌های نوین» و «عملیات عمرانی» به نمایش گذاشته شده است.

مستأجران با اشاره به برگزاری سه پنل تخصصی در حاشیه نمایشگاه، تاکید کرد: فناوری‌های نوین در تولید انرژی از پسماند شهری، راهکارهای نوین آموزش مدیریت پسماند و چالش‌های نقش‌آفرینی استارت‌آپ‌ها در زمینه مدیریت پسماند، عناوین کارگاه‌ها که پنل‌های تخصصی حوزه مدیریت پسماند این نمایشگاه است که با حضور متخصصان و کارشناسان برگزار خواهد شد.

وی گفت: نمایشگاه‌های تخصصی همواره نقطه تعامل خوبی بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات و محصولات در همان صنف است.

کد خبر 591020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.