تکمیل ساخت کتابخانه معلم شهر خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان از تکمیل پروژه ساخت کتابخانه معلم شهر در آینده نزدیک توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی مهم‌ترین رکن فرهنگی شهر هستند و در راستای توسعه این مکان‌های فرهنگی نباید از هیچ کوششی دریغ کرد، اظهار کرد: شهرداری و کتابخانه‌ها دو دستگاه همسو هستند که هدف آن‌ها خدمت به عموم مردم است.

وی افزود: لازم است این دو نهاد عمومی در مقوله فرهنگ به ویژه ترویج کتاب و کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه با یکدیگر نهایت همکاری را داشته باشند.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تغییرات گسترده‌ای در سیستم مالی شهرداری انجام شده است که با این روند به‌زودی سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی به صورت سیستمی پرداخت و بعضی از مشکلات ایجاد شده در پرداخت این حق قانونی برطرف می‌شود.

فتوحی به تکمیل ساختمان کتابخانه معلم اشاره و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده منبع مالی جهت تکمیل پروژه کتابخانه معلم شهر خرم‌آباد مشخص شده و در آینده نزدیک این ساختمان تکمیل و براساس توافقات قبلی جهت راه‌اندازی به اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان واگذار می‌شود.

کد خبر 590993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.