نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با سرلشکر باقری

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی‌ گفت: سرلشکر باقری در نشست کمیسیون تاکید کرد که دوره گذار فعلی بین المللی به صورت مداوم تهدیدها و فرصت‌هایی را به وجود آورده است و باید از فرصت‌ها بهره جست و تهدیدهای پیش رو کم‌اثر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران اظهار کرد: در این نشست سرلشکر محمد باقری، فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشت و مروری بر تحولات بین‌المللی ارائه کرد.

وی افزود: فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در این نشست تاکید کرد که دوره گذار فعلی بین‌المللی به صورت مداوم تهدیدها و فرصت‌هایی را به وجود آورده است و باید از فرصت‌ها بهره جست و تهدیدهای پیش رو کم‌اثر کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: در این جلسه معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل هم گزارش دقیقی از برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

عمویی اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده، نیروهای مسلح کشورمان اشراف کاملی بر فعالیت‌های دشمن دارند و از توانمندی لازم برای خنثی‌سازی تهدیدهای دشمنان برخوردارند.

وی تأکید کرد: در این جلسه نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی هم با ارائه نظرات خود، بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور و آمادگی مجلس برای حمایت از فعالیت‌های بخش‌های مختلف نیروهای مسلح تأکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: همکاری کمیسیون امنیت ملی مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح در بررسی و تصویب بخش‌های مرتبط برنامه هفتم توسعه از محورهای مورد نظر نمایندگان در این جلسه بود.

کد خبر 590982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.