شهردار رشت چه زمانی معرفی می‌شود؟

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: روند انتخاب شهردار این شهر تا دو هفته آینده طی فراخوانی انجام می‌شود و از افرادی که واجد شرایط هستند، دعوت به عمل می‌آید تا رزومه و برنامه‌های خود را به شورای اسلامی شهر ارائه کنند.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روند انتخاب شهردار رشت طی فراخوانی تا دو هفته آینده توسط شورای اسلامی شهر انجام می‌شود و افرادی که مایل به خدمت به شهر و شهروندان رشت هستند، می‌توانند رزومه کاری و برنامه‌های خود را به شورای اسلامی شهر ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در انتخاب شهردار رشت از نظر متصدیان امر و افراد صاحب‌نظر استفاده می‌کنیم، افزود: تعهد، تخصص، تجربه، اخلاق‌مداری، تکریم ارباب رجوع، داشتن سابقه کاری در شهرداری‌های هم‌سطح شهرداری رشت، داشتن کارنامه موفق و برنامه خوب برای توسعه شهر رشت و توانمندی انجام اقدامات اساسی و مؤثر در توسعه و پیشرفت شهر از مهم‌ترین اولویت‌های اعضای شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار جدید رشت است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: بر اساس بودجه مصوب سال جاری، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای طرح‌هایی که مطالعات آن انجام شده است و آغاز پروژه‌های مد نظر شورای اسلامی شهر باید توسط شهردار جدید رشت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجماع نظر اعضای شورای اسلامی شهر بهترین گزینه را به عنوان مدیریت شهری جدید رشت انتخاب و به مردم معرفی کنیم تا پیش از گذشته در خدمت شهر و شهروندان باشد.

به گزارش ایمنا، هجدهم تیرماه سال جاری، امیرحسین علوی شهردار رشت در جلسه استیضاح از سمت خود برکنار شد و مجتبی خدمت‌بین‌دانا از کارکنان رسمی شهرداری با ٩ رأی اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شد.

کد خبر 590972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.