انتقال سعید احمدعباسی از گیتی‌پسند به آلبالی اسپانیا/ گران‌ترین انتقال تاریخ فوتسال ایران

سعید احمدعباسی به‌زودی جهت عقد قرارداد رسمی و حضور در تیم فوتسال آلبال‌والپنیاس راهی کشور اسپانیا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه فوتسال وینیا آلبالی‌والدپنیاس اسپانیا در هفته‌های اخیر با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه گیتی‌پسند اصفهان، پیشنهاد رسمی خود را برای خرید سعید احمدعباسی ستاره جوان و آقای‌گل لیگ ایران ارائه کرد تا او را به‌خدمت بگیرد.

احمدعباسی، فصل گذشته در دو فصل گذشته به‌صورت متوالی عنوان آقای‌گلی لیگ‌برتر فوتسال ایران را به‌نام خود تصاحب کرده است و در تیم‌ملی فوتسال کشورمان نیز یکی از مهره‌های تأثیرگذار به‌شمار می‌رود.

عملکرد چشم‌گیر احمدعباسی در ماه‌های گذشته باعث شد تا باشگاه‌های اروپایی خواهان جذب وی شوند؛ در نهایت باشگاهی که توانست موافقت باشگاه گیتی‌پسند را برای خرید این بازیکن بگیرد، آلبالی اسپانیا بود.

آلبالی‌والدپنیاس فصل گذشته با کسب رتبه چهارم جدول لیگ‌برتر اسپانیا، راهی مرحله پلی‌آف مسابقات شد که با شکست برابر بارسلونا در مرحله نیمه‌نهایی، از راهیابی به فینال بازماند.

طبق اطلاعات موثق ایمنا، از اردیبهشت‌ماه سال جاری درخواست جذب احمدعباسی برای گیتی‌پسند ارائه شده بود. همچنین در این انتقال، از آنجاکه احمدعباسی با قهرمان فوتسال ایران قرارداد دارد، باشگاه گیتی‌پسند مبلغی بابت رضایتنامه دریافت خواهد کرد؛ علاوه‌بر آن مبلغی به‌همان اندازه به‌عنوان حقوق به احمدعباسی می‌رسد. ارقامی که هم‌اکنون نمی‌توانیم آن را بازگو کنیم اما سعید احمدعباسی را به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتسال ایران تبدیل می‌کند و گران‌ترین انتقال تاریخ فوتسال ایران لقب می‌گیرد.

باشگاه گیتی‌پسند و محمد کشاورز سرمربی این تیم اعلام کرده بود که به احمدعباسی نیاز دارد؛ اما برای پیشرفت شاگرد خود با این انتقال مشکلی نخواهد داشت. ضمن اینکه باشگاه گیتی‌پسند در این انتقال مبلغ قابل‌توجهی دریافت خواهد کرد که با آن می‌تواند احمدعباسی‌های جدیدی به فوتسال ایران و دنیا معرفی کند.

کشاورز روز گذشته نیز رسماً اعلام کرد کارهای انتقال احمدعباسی به آلبالی قطعی شده و او تا ماه آینده به اسپانیا می‌رود تا رسماً به تیم آلبالی‌والپنیاس ملحق شود.

احمدعباسی پس از مسلم اولادقباد و حسین طیبی، سومین لژیونر فوتسالیست ایران در اسپانیا به‌شمار می‌رود.

کد خبر 590951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.