ستاره ناپولی به علاقه تیم‌های لیگ برتری واکنش نشان داد!

مهاجم نیجریه‌ای ناپولی به گمانه‌زنی‌هایی که درباره آینده او در تابستان جاری وجود دارد، پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای ناپولی به شایعات مبنی بر انتقالش به لیگ برتر واکنش نشان داد. این بازیکن نیجریه‌ای فاش کرده است که از «هری کین» مهاجم تاتنهام برای سبک بازی خود الهام گرفته و او را به عنوان الگو در کنار «دیدیه دروگبا» اسطوره چلسی و ساحل عاج، قرار داده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن ۲۳ ساله تعدادی از باشگاه‌های مطرح از جمله تاتنهام و منچستریونایتد را به خود جلب کرده است و در ۳۲ بازی در تمام رقابت‌ها برای ناپولی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، موفق شده ۱۸ گل به ثمر برساند.

اوسیمن درمورد انتقال احتمالی لیگ برتر چه گفت؟

اوسیمن قصد ندارد در پنجره نقل و انتقالات فعلی نقل مکان کند، زیرا این را یک امتیاز می‌داند که تلاش خود را برای یکی از باشگاه‌های برتر ایتالیا انجام دهد.

او به کوریره دلو اسپورت گفت: «لحظات سختی را تجربه کرده‌ام، حتی لحظات شخصی، اما ناپولی همیشه به من نزدیک بوده و این یکی از دلایلی است که اینجا هستم. خوشحالم در یک شهر زیبا و یک باشگاه فوق‌العاده هستم. ناپل یکی از بهترین مکان‌ها برای فوتبالیست‌شدن است؛ «دیگو مارادونا» اینجا بازی کرد و بهترین بازیکن تاری است. این را یک امتیاز و افتخار بزرگ می‌دانم که در استادیومی که به نام او نام‌گذاری شده بازی کنم. خبرها فقط شایعات بازار هستند، هرگز به اندازه این لحظه با همه روابط نزدیکی نداشته‌ام. با رئیس صحبت کردم، اوست که تصمیم می‌گیرد و با توضیح برنامه‌های باشگاه به من اطمینان‌های لازم را داد. من از آنچه گفت خوشحالم و خریدها باکیفیت هستند. خوشحالم که برای ناپولی بازی می‌کنم و در آینده خواهیم دید که چه می‌شود.»

اوسیمن درباره کین چه گفت؟

اوسیمن، پیشرفت کین در تاتنهام را به دقت زیر نظر داشته است، او قبلاً دروگبا را در سال‌های ابتدایی دوران حرفه‌ای خود، یک بُت می‌دانست و تحسین‌کننده چند تن از بازیکنان فعلی در سری آ است.

او گفت: دروگبا بُت من است، الهام‌بخش من است، او همیشه به من انگیزه داده است تا آنچه هستم را با افتخار بپذیرم و امیدوارم روزی مثل او یک بازیکن بزرگ شوم.

هری کین نیز الهام‌بخش من است، اما مهاجمان زیادی وجود دارند که دوستشان دارم و می‌توانم چیزی از آن‌ها یاد بگیرم.

ایموبیله مهاجم ایتالیایی، مورد علاقه من است. من او را بسیار دوست دارم؛ دوسان ولاهوویچ نیز بسیار قوی است.

پس از آنکه روملو لوکاکو به اینتر بازگشت، لائوتارو مارتینز هم در ایتالیا وجود دارد، البته من هم هستم. این یک مبارزه خوب برای فتح اسکودتو خواهد بود.

اوسیمن از لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی تمجیدهای ویژه‌ای کرد که به گفته او دقیقاً می‌داند چگونه بهترین فرم بازی را از او بگیرد.

او اضافه کرد: اسپالتی یک مربی فوق‌العاده است، هر روز سعی می‌کند به من انگیزه بدهد و از پتانسیلی که دارم نهایت استفاده را ببرم. فکر می‌کنم برای من مربی ایده‌آل است، او یکی از دلایلی است که همیشه بهترین عملکردم را ارائه می‌دهم. وقتی او از عملکرد من راضی است، خوشحال می‌شوم.

کد خبر 590947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.