سفر ۲۰۰ میلیون دلاری دیوید بکام+عکس

بکهام و خانواده وی در فضای مجازی، بخشی از سرگرمی و تفریحات تابستانی خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، دیوید بکهام و خانواده وی همچنان در قایق لوکسی که دریای مدیترانه را می‌پیماید از تعطیلات تابستانی خود لذت می‌برند.

خانواده بکهام تفریحات خود را در یک قایق تفریحی مجلل با نام "Madsummer" که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است، سپری می‌کند؛ این قایق که گنجایش ۱۲ نفر را دارد، یکی از بهترین تفریحاتی است که ثروتمندترین خانواده‌ها می‌توانند برای تعطیلات خود تجربه کنند.

بکهام و خانواده وی در فضای مجازی بخشی از سرگرمی و تفریحات خود را به اشتراک گذاشته‌اند؛ شکی نیست که قایق تفریحی مانند Madsummer برای عموم مردم در دسترس نیست. ارزش تخمینی آن ۲۲۹ میلیون دلار است که آن را به یکی از مجلل‌ترین و انحصاری‌ترین‌ها تبدیل می‌کند؛ این قایق امکانات متعددی از جمله اتاق سینما، منطقه بازی کودکان، سونا، مرکز ماساژ، استخر، جکوزی و سالن ورزشی چند منظوره را در خود جای داده است.

بزرگی این قایق باعث شده است طراحان برای آن یک آسانسور بزرگ در نظر بگیرند تا سرنشینان آن بتوانند به راحتی در آن اسکان داشته باشند. همچنین این قایق امکان تفریحات آبی متفاوتی از جمله فلای‌برد، جت اسکی، و همچنین مجموعه غواصی و ماهیگیری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

این قایق تفریحی متعلق به بکهام نیست و هزینه اجاره آن نیز هفته‌ای ۱.۶ میلیون دلار است. پیش از این نیز خبر خرید یک جزیره توسط بکهام برای همسرش به عنوان هدیه تولد در شبکه‌های مجازی مورد بحث قرار گرفته بود و تعجب کاربران را به همراه داشت. شکی نیست که این تنها بخشی از تفریحات خانواده ثروتمند بکهام است. بکهام به عنوان فوتبالیست سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد سرمایه بسیاری زیادی دارد و در کنار او، همسرش نیز یکی از بزرگترین مدل‌های دنیای مد و فشن است که درآمد بسیار خوبی دارد. البته بکهام پس از بازنشستگی از فوتبال وارد دنیای مد شد و در این زمینه نیز شهرت و ثروت بسیار زیادی به دست آورد.

سفر ۲۰۰ میلیون دلاری دیوید بکام+عکس

کد خبر 590867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.