آغاز به‌کار رادیو محرم از ۷ مردادماه

مدیر رادیو معارف و مدیر رادیو محرم گفت: رادیو محرم از هفتم مردادماه آغاز به کار می‌کند و به صورت ۲۴ ساعته و تا مدت یک ماه فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش ایمنا، مسعود کاویانی با اشاره به آغاز فعالیت رادیو محرم از ساعت ۱۸ روز هفتم مردادماه، اظهار کرد: از اهداف رادیو محرم می‌توان به ترویج مقتل‌خوانی و روضه‌خوانی مستند و معتبر اشاره کرد. همچنین مهندسی و ترویج الگوی صحیح عزاداری با توجه به معرفت‌افزایی از دیگر اهداف رادیو محرم است که م بر روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز اف ام برای مخاطبان فعال خواهد بود.

وی افزود: با توجه به موج افزایشی کرونا، سعی می‌کنیم «هر خانه یک حسینیه» را بر مبنای شیوه‌نامه بهداشتی ترویج دهیم، همچنین برای بیش از ۷۰ تا ۷۵ درصد برنامه‌های رادیو محرم که مداحی، روضه‌خوانی و مقتل‌خوانی است، از طیف گسترده مداحان استفاده خواهد شد.

مدیر رادیو معارف و مدیر رادیو محرم تصریح کرد: امسال رادیو محرم به بحث معرفت‌افزایی توجه بیشتری دارد و در ساعات مختلف جدول پخش از کلام سخنان بزرگان استفاده خواهیم کرد؛ در بخش دیگر برنامه‌ها بحث کارشناسی درباره معارف عاشورایی را داریم، همچنین به احکام ویژه ماه محرم و توجه به پیر غلامان در جدول برنامه‌های رادیو محرم قرار دارد.

وی ادامه داد: در بخش دیگر رادیو به سوالات مباحث اعتقادی محرم و عاشورا، مباحث تربیتی، سیاسی و اخلاقی به وسیله کارشناسان پاسخ داده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 590864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطنه اسدی ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    1 0
    سلام ایام محرم رو تسلیت وخداقوت میگم، وجود رادیو محرم خیلی خوبه ولی باعث نشه که بقیه رادیوها در پخش آهنگدرمحرم آزاد باشن وسوگ وعزا رو در نظر نگیرن عالم عزادار حسین است