لزوم چاره‌اندیشی برای تسریع  در آب‌رسانی سیار به فضای سبز شهرکرد

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری باید تا سه روز آینده نسبت به چاره‌اندیشی برای تسریع در روند آب‌رسانی سیار و جلوگیری از بروز هرگونه آسیب به فضای سبز مرکز استان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _ دوشنبه سوم مردادماه _ در یکصدوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش شدید منابع آب، وضعیت فضای سبز شهرکرد در معرض نابودی قرار گرفته است و انتظار می‌رود ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری شهرکرد بسیج و برای آب‌رسانی سیار به فضای سبز شهری وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه حفظ فضای سبز کنونی شهرکرد ضروری است، تصریح کرد: شهرداری باید تا سه روز آینده نسبت به چاره‌اندیشی برای تسریع در روند آب‌رسانی سیار و جلوگیری از بروز هرگونه آسیب به فضای سبز مرکز استان اقدام کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: بخش‌های مختلف مدیریت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد باید با حضور میدانی در نقاط مختلف، مشکلات را شناسایی و راهکارهای عملیاتی رفع آن‌ها را ارائه دهد.

یوسف صادقی، رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد نیز با بیان اینکه قهرمانی تیم کشتی فرنگی استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی موجب شادی و مباهات مردم شد، اظهار کرد: بی‌شک چهارمحال و بختیاری همواره سرشار از استعدادها و پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف ورزشی بوده است و از شایستگی‌های زیادی برای درخشش و شکوفایی استعدادهای نهفته در خود، برخوردار است.

وی با بیان اینکه تنها زمانی می‌توان به ثمربخشی این استعدادهای کم‌نظیر و پنهان در سطوح ملی و همچنین رده‌های جهانی امیدوار بود که مسیرهای منتهی به این موفقیت‌ها توسط مسئولان هموار شده باشد و حمایت‌های لازم در این زمینه‌، توسط آن‌ها صورت پذیرد.

جهانبخش سلیمیان، رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ورزش کشتی در استان برای پیشرفت و توسعه نیازمند حمایت شورای اسلامی شهرکرد و مسئولان است، اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری از استان‌های قهرمان پرور در رشته کشتی است.

وی با بیان اینکه شهرکرد تنها مرکز استانی است که خانه کشتی ندارد، تصریح کرد: سرانه ورزشی شهرکرد کم است که امیدواریم مدیریت شهری شهرکرد در امر حضور تیم کشتی فرنگی استان در مسابقات لیگ دسته یک کشتی کشور کمک کرده و بتوانیم این ورزش را در استان پیش ببریم.

کد خبر 590852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.