هدف از تشکیل شورای شهر خدمت به مردم است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: هدف از تشکیل شورای اسلامی شهر خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _ دوشنبه سوم مردادماه_ در صد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین برای فرزندانشان این است که خواسته‌هایشان برآورده شود، اظهار کرد: اهمیت طرح دوستدار کودک در راستای توسعه، مناسب سازی، بسترسازی از منظر کالبدی، اجتماعی شهر تأمین زیرساخت‌‎های رفاهی و زیربنایی برای آینده کودکان و آینده سازان کشور است تا آن‌ها نیز مانند سایر شهروندان مطابق با نیازهایشان بتوانند در شهر زندگی کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه هدف از تشکیل شورای شهر خدمت و رسیدگی به درد دل مردم است، اضافه کرد: نهادی زیرساختی در تصمیم‌سازی و به نمایندگی از مردم، صیانت از حقوق و تحقق مطالبات شهروندی را بر عهده دارد و به عنوان یک دستگاه نظارتی باید بر عملکرد شهرداری‌ها، نظارت کند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران و رؤسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت برای اجرا ندارند و پاسخگوی مطالبات شهروندان نیستند، تصریح کرد: گاهی اوقات شاهد هستیم که نقدهایی بر عملکرد شورای اسلامی شهر وارد است، و یکی از نقدهایی که از سوی برخی افراد مطرح می‌شود، این است که مدیریت شهری پاسخگوی مطالبات شهروندان نیست.

ایزدی گفت: مردم باید از نحوه درآمد و هزینه کرد آن و عملکرد مدیریت شهری باخبر باشند و معاونت‌ها، مدیران و رؤسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد به صورت هفتگی در جلسات علنی شورای اسلامی شهر گزارش دهند.

کد خبر 590848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.