برگزاری دوره آموزشی برای ۱۰۷۳۵ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته تا پایان سال برای ۱۰ هزار و ۷۳۵ نفر دوره آموزشی برگزار خواهد شد، گفت: اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای آموزش این تعداد مددجو در رشته‌های مختلف فنی‌وحرفه‌ای اختصاص یافته است.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر مهارت‌آموزی مددجویان مستعد اشتغال، اظهار کرد: نخستین گام برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان، اشتغال است و آموزش فنی‌وحرفه‌ای می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال پایدار خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد باشد.

وی با بیان اینکه مددجویان با مهارت‌های کسب‌وکار می‌توانند برای خود شغل ایجاد کنند و در مسیر خودکفایی گام بردارند، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰۰ مددجو در دوره‌های مختلف آموزش فنی‌وحرفه‌ای شرکت کرده و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال برای ۱۰ هزار و ۷۳۵ نفر دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه در فصل تابستان دوره‌های آموزشی براساس نیازسنجی انجام شده برای دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود، تصریح کرد: دوره‌هایی نظیر آموزشی کامپیوتر، صنایع‌دستی، خیاطی، آرایشگری و آشپزی رشته‌های مورد توجه این گروه سنی است.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزش فنی‌وحرفه‌ای برای پایداری اشتغال مددجویان، گفت: با این هدف در سال جاری، اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای آموزش ۱۰ هزار و ۷۳۵ مددجو در رشته‌های مختلف فنی‌وحرفه‌ای اختصاص یافته است.

کد خبر 590782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.