تغییرات جدید در خطوط ۶۸ و ۴۲ اتوبوسرانی اصفهان

معاون هماهنگ‌کننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تغییرات جدید خطوط ۶۸ و ۴۲ اتوبوسرانی را تشریح کرد و گفت: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان انجام شده است.

امیرحسن رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور بهبود خدمات اتوبوسرانی به شهروندان از امروز _دوشنبه سوم مردادماه_ مسیر خط ۴۲ اتوبوسرانی اصفهان تغییراتی خواهد داشت، از این‌رو مسیر این خط از میدان امام حسین (ع)، فرشادی، شریف واقفی، ۲۲ بهمن، علامه امینی، کلمان، ۱۳ آبان و پایانه خوراسگان است.

وی افزود: شهروندانی که قصد عزیمت به خیابان همدانیان را دارند، می‌توانند از خط ۶۸ (پایانه جی، هشت‌بهشت، میدان امام حسین (ع)) استفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به تغییر مسیر خط ۶۸، تصریح کرد: بر اساس تغییرات جدید، مسیر خط ۶۸ از پایانه خوراسگان، هشت‌بهشت غربی، هشت‌بهشت شرقی، نیرو، همدانیان و پایانه جی خواهد بود.

وی ادامه داد: شهروندانی که قصد عزیمت به پایانه خوراسگان را دارند، می‌توانند از خط ۴۲ (میدان امام حسین (ع)، باغ غدیر و پایانه خوراسگان) استفاده کنند.

رضازاده خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.

کد خبر 590778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.