شهردار کرج فردا انتخاب خواهد شد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: چهار گزینه شهرداری این کلان‌شهر باید در صحن علنی شورای اسلامی شهر برنامه عملیاتی خود را به صورت شفاف اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی حاجی‌قاسمی امروز _دوشنبه سوم مردادماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری شصت‌وچهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخاب شهردار کرج در دستور جلسه روز سه‌شنبه _چهارم مردادماه_ قرار دارد، چهار گزینه شهرداری کرج باید برنامه عملیاتی خود را به صورت شفاف اعلام کنند.

وی ادامه داد: گزینه‌های شهرداری در خصوص تأمین مالی پروژه‌های کلان مانند بزرگراه شمالی و مترو، وضعیت مدیریت پسماند به ویژه ساماندهی سایت حلقه‌دره، ساماندهی حوزه منابع انسانی شهرداری و برنامه اجرایی برای اقدامات اولیه و ضربتی برنامه‌های خود را اعلام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بودجه سال جاری، افزود: در این راستا گزینه‌های شهرداری در خصوص به‌روزرسانی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری با عنایت به افزایش قابل توجه حقوق در سال ۱۴۰۱، در نظر گرفته نشدن آن در بودجه مصوب فعلی و راهکاری جهت افزایش بودجه به منظور حفظ تعادل قانونی مورد انتظار در مدت زمان باقیمانده از سال جاری باید گزارش خود را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: یک گام اجرایی واقعی در حوزه سرمایه‌گذاری و درآمد پایدار، تحول در فرآیندها و مکانیزم‌های شهرداری به ویژه مواردی که با عموم شهروندان مرتبط است و دریافت مطالبات شهرداری از ساخت‌وسازهای تثبیت شده شهری از دیگر مواردی است که گزینه‌های انتخابی شهردار باید برنامه‌های مرتبط خود در این زمینه را اعلام کنند.

کد خبر 590737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.