واکنش جالب اوبامیانگ به هم‌تیمی‌شدن با لواندوفسکی!

مهاجم گابنی تیم فوتبال بارسلونا، موقعیت خود را در نیوکمپ درمعرض خطر می‌بیند، یک زیرا یک گلزن دیگر نیز به جمع آبی‌اناری‌ها اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیر امریک اوبامیانگ خوشحال است که «روبرت لواندوفسکی» هم‌تیمی سابقش در بوروسیا دورتموند در بارسلونا به او ملحق شده و یک شماره ۹ عالی، از دیدن یک نفر دیگر در کنار خودش خوشحال است. مهاجم گابنی اکنون با رقابت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی روبه‌رو است و انتظار می‌رود که فصلی سخت و پرکار پس از انتقال ۵۰ میلیون یورویی (۴۲ میلیون پوند/۵۱ میلیون دلار) لوا به اسپانیا پیش رو باشد.

با این حال اوبامیانگ به اندازه کافی میدان دیده است تا بداند که برای هر لباسی، جاه‌طلبی ضروری است و معتقد است که می‌تواند با یکی از بهترین مهاجمان جهان، همکاری سازنده‌ای داشته باشد.

قرارداد لواندوفسکی برای اوبامیانگ در بارسلونا چه معنایی دارد؟

اوبامیانگ که در ژانویه از آرسنال به بارسا ملحق شد، به ESPN گفت: «واقعاً هیجان‌زده بودم زیرا او را به خوبی می‌شناسم که در دورتموند با هم بازی کردیم و لحظات خوبی را در آنجا سپری کردیم. فقط خوشحال بودم و وقتی خبر انتقال او رسمی شد، ما دوباره به هم رسیدیم و حرف‌های جالبی در مورد گذشته داشتیم، اما واقعاً خوشحالم زیرا بارسلونا اینگونه با مهاجمان بزرگ رقابت خواهد کرد و این چیزی است که این باشگاه به آن نیاز داشت. بدیهی است که فکر می‌کنم ما تجربه بیشتری داریم. شاید بتوانیم بهتر از گذشته در دورتموند کار کنیم، در این مورد مطمئن هستم. شخصاً سعی می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم و مطمئن هستم که او این کار را انجام خواهد داد. امیدواریم نسبت به گذشته نرخ گلزنی بهتری داشته باشیم. باشگاه بارسلونا تابستانی باورنکردنی از نظر جذب بازیکنان جدید رقم زد.»

آیا اوبامیانگ و لواندوفسکی می‌توانند با هم برای بارسلونا بازی کنند؟

اوبامیانگ و لواندوفسکی در طول یک فصل حضورشان در دورتموند به طور منظم با هم هماهنگ شدند و در فصل ۱۴-۲۰۱۳ برای آن‌ها ۴۴ گل به ثبت رسید. ژاوی اکنون باید تصمیم بگیرد که آیا از آن‌ها به صورت هم‌زمان در بارسا استفاده می‌کند یا اینکه آن‌ها به عنوان گزینه‌هایی جدا برای رهبری خط انتخاب خواهند شد. اوبامیانگ در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی فعلی‌اش درباره برنامه‌های هجومی، با آن‌ها صحبت کرده است یا خیر، گفت: «بله تا حدودی. او با همه ما صحبت می‌کرد که امسال باید برای کسب عناوین و جام‌ها رقابت کنیم.

البته وقتی در مورد جام‌ها صحبت می‌کنید، ما به یک تیم رقابتی نیاز داریم؛ به همین دلیل مهاجمان و هافبک‌ها و مدافعان زیادی داریم. فکر می‌کنم این راهی است که می‌توان در این فصل به جام‌هایی دست یافت. دید او در زمین متفاوت است؛ او می‌خواهد بارسا همان‌طور بازی کند که باید بازی کند، درواقع باید توپ را حفظ کنید و فوتبال عالی را به نمایش بگذارید. همچنین بازی رو به جلو و تلاش برای گلزنی، مهم‌ترین هدف ما است، بنابراین از زمانی که به اینجا آمدم از آن لذت می‌برم.»

لواندوفسکی، نخستین بازی خود را برای بارسلونا در ال کلاسیکوی پیش فصل با رئال مادرید در لاس‌وگاس انجام داد، در حالی که اوبامیانگ در مسابقه‌ای که آبی‌اناری‌ها با ضربه خیره کننده خرید تابستانی (رافینیا) یک بر صفر برنده شدند، از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

کد خبر 590705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.